نیسان از محبوبیت نسل دوم لیف مطمئن است


نیسان از محبوبیت نسل دوم لیف مطمئن است

مدیر برنامه خودروهای برقی جهانی نیسان مطمئن است که نسل دوم لیف علیرغم تصورات در مورد مجموعه رقبایی سرسخت تر، عنوان پرفروش ترین خودروی برقی دنیا را حفظ خواهد کرد.

مدیر برنامه خودروهای برقی جهانی نیسان مطمئن است که نسل دوم لیف علیرغم تصورات در مورد مجموعه رقبایی سرسخت تر، عنوان پرفروش ترین خودروی برقی دنیا را حفظ خواهد کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین» به نقل از خبرخودرو، Nicholas Thomas طی مصاحبه ای در کنفرانس آینده نیسان در سنگاپور اظهار داشت نگرانی در مورد این رقابت ندارد.
وی گفت: "ما بیش از 350 هزار خودروی برقی را در سراسر دنیا فروخته ایم. ما خودروساز پیشگام خودروهای برقی در دنیا هستیم و بیش از هر خودروساز دیگری در این زمینه فروش داشته ایم."
وی افزود: "نیسان لیف اکنون پرفروش ترین خودروی برقی دنیا است و با معرفی این مدل جدید کاملا مطمئن هستیم که این موقعیت را حفظ خواهیم کرد و با محصولی فوق العاده ادامه می دهیم."
نیسان 300 هزار دستگاه لیف و 50 هزار دستگاه ون برقی e-NV200 را از سال 2010 فروخته است و مشتریان به طور کلی 3.9 بیلیون کیلومتر را بدون خرابی باطری با این مدل ها پشت سر گذاشته اند.
اتحاد رنو نیسان میتسوبیشی تا سال 2022 تعداد 12 خودروی برقی را عرضه خواهد کرد که بر أساس پلتفرم جدید این گروه ساخته می شوند. کانسپت هایی همچون IMx نشان می دهند که باید در انتظار چه چیزی از این برند باشیم.
اما در حالی که تعداد رو به افزایشی از برندهای تولید انبوه در پی ورود به بازار خودروهای برقی هستند، این رقابت جدی تر می شود.
جنرال موتورز در پی عرضه 20 خودروی برقی باطری تا سال 2023 است در حالی که فولکس واگن I.D با قیمت 35 هزار دلار در سال 2020 عرضه خواهد شد و این خودروساز هدف فروش 3 میلیون خودروی برقی تا سال 2025 را برای گروه خود تعیین کرده است.
تویوتا نیز برای عرضه 10 خودروی برقی باطری تا قبل از سال 2025 برنامه ریزی کرده در حالی که هیوندای در سال جاری Ioniq و کونای برقی را عرضه خواهد کرد. فورد نیز تا سال 2021 تعداد 13 خودروی برقی را معرفی خواهد کرد و این تنها بخشی از رقبای جدید نیسان در کلاس خودروهای برقی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک