تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس


تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس مینا وحید بازیگر ایرانی در جشنواره فیلم فجر لباسی بر تن داشت که در رسانه ها حسابی جنجالی شد که بسیار شباهت به لباس آنجلینا جولی دارد.  مینا وحید، بازیگر فیلم سینمایی «هایلایت» اینروزها در سینما های مردمی جشنواره فیلم فجر با پوشش متفاوتی حاضر میشود و برای آن...

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس

مینا وحید بازیگر ایرانی در جشنواره فیلم فجر لباسی بر تن داشت که در رسانه ها حسابی جنجالی شد که بسیار شباهت به لباس آنجلینا جولی دارد.

مینا وحید، بازیگر فیلم سینمایی «هایلایت» اینروزها در سینما های مردمی جشنواره فیلم فجر با پوشش متفاوتی حاضر میشود و برای آن هم دلیل دارد و معتقداستاز این طریق می‌خواهد پیامی رابه مردم منتقل کند.پوششی که واکنشهای ابهام برانگیزی در پی داشته است.

او درمورد پوشش خود گفت امسال تصمیم گرفتم برای جشنواره فیلم فجرلباس جدیدی برای دوخت سفارش ندهم. چه برای دیدارهای مردمی و چه نشست های مطبوعاتی لباسی ندوختم و بعنوان یک حرکت اعتراضی پارچه ای را روی دوشم انداختم تا بگویم تا زمانی که تعداد زیادی از هموطنانمان هنوز در سرمای کرمانشاه وضعیت مناسبی ندارند، این بسیار بد است که ما گاهی چند میلیون برای لباسهای رنگارنگ مراسم مختلف خرج کنیم ودر سینماها بچرخیم.

وی افزود: من برای جشنواره امسال با طراح لباسم به این نتیجه رسیدیم که هیچ لباس جدیدی نپوشمو مبلغی که برای آن در نظر گرفته بودم را برای خانواده های زمین لرزه زده و هموطنانمان در کرمانشاه بفرستم.تا پایان جشنواره هم در هر جا هم که دعوت شویم با این پارچه طوسی رنگ که روی دوشم داشتم ظاهر خواهم شد.

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس

وحید در مورد بازخودهایی که این قضیه در پی داشته توضیح داد متاسفانه مردم نمیدانند جریان از چه قرار است و باید قضیه را بازگو کرد.من در پیج هایی که عکس مرا با پارچه توسی استفاده میکنند، تاکید کردم این توضیح را حتماً بدهیدکه دلیل اینکار چه بوده است. ولی متاسفانه گاهی به خودمان اجازه میدهیم در خصوصی ترین مسائل دیگران نظر دهیم و بدون این‌که چیزیاز تفکر و اندیشه آن فرد بدانیم، وی را قضاوت کنیم.

برخی گفته بودند این افراد برای خاص شدن اینگونه میپوشند، برخی گفته بودند چرا لباس هایاین فرد اینقدر عجیب‌وغریب است و … در حالیکه واقعا بحث خاص شدن مطرح نبود.اگر کسی بخواهد خاص بپوشد، میتواند به بهترین مزون برود و خاص ترین لباس و عجیب ترین رنگ را سفارش دهد و روی فرش قرمز بپوشد.

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکسمینا وحید

این بازیگر در مورد رنگ لباسش تاکید کرد: تم و تونالیته طوسی را انتخاب کردم چون دقیقارنگی خنثی است و هیچ پیامی دراین رنگ نیست؛ پس بحث خاص بودن منتفی میشود.روی همه ی این کارها با طراح لباسم -رکسانا مومنی- برای این حرکتخیرخواهانه مشورت کردیم و این رنگ را انتخاب کردیم که هیچ جهتی نداشته باشد.

وی با اشاره خرج هایی که برخی افراد در مراسمی از این دست میکنند، یادآور شد:ما اجازه نداریم خرج های عجیب و بیجا داشته باشیم، در صورتی که اگر خودمان را جای آنهایی بگذاریمکه در حال حاضر سرپناهی ندارند ودر چادرها از سرما یخ میزنند از این‌که شبسرمان روی بالش می‌گذاریم باید خجالت بکشیم.

پیشنهادم به مردم این است که اگر تنهاهزینه یک بلیت جشنواره را ذخیره کرده و برای عزیزان زمین لرزه زده پول جمع کنیم،حداقل می‌توانیم سه خانواده را از وضعیت آوارگی در سرما نجات دهیم.

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکسعکس مینا وحید

پیام من با این لباس این است و دوست دارم این تاثیر را روی مردم داشته باشم تا بتوانیم کاری هر چند کوچک برای این بندگان خدا انجام دهیم.وحید در ادامه گفتگو با بانی فیلم خاطرنشان کرد: امسال سال بسیار بدی از لحاظ اتفاقاتی که برای مردم ما افتاد، بود. از زمین لرزه کرمانشاه گرفته تا خبرکشته شدن هموطنانماندر حادثه سانچی و فکر میکنم آن قدر این مسائل برای ما عذاب آور بوده که همه ی ما هنوز هم عزاداریم.

به آن عزیزانی که در حادثه کشی کشته شدند نمی‌توان کمکی کرد و فقط میتوانیم برایشاندعا کنیم ولی برای افراد زنده هنوز میتوان کاری کرد. فرقی نمی‌کند چه به مردم کرمانشاهو چه به مردمی که در کشورمان بی جا و مکان هستند و نیاز به سرپناه دارند کمک کنیم.

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس

کشورمان یک کشور غنی از لحاظ نفتی است و مردمش این حقوق را دارند که برای بلایای طبیعی مثل زمین لرزه بیمه باشند.باید دولت اینکار را انجام میداد و تا کنون تمام می شد. ولی چون هنوز این اتفاق نیفتاده،حداقل مردم باغیرت خودمان باید خودشان را جای آن عزیزانی بگذارند که این شب های سرد رادر چادر می گذرانند و ببینند آیا خودشان یک شب دراین سرما میتوانند تحمل کنند یا خیر.

وقتی به این موضوع فکر کنید دیگر به خودتان اجازه نمیدهید که برای یک حضور در مراسمتشریفاتی جشنواره برای خود چند دست لباس بدوزید. به نظرم همگی ما باید تا عید این موضوعرا در نظر داشته باشیم، زمان عید هم خرج های اضافه زیادی خواهیم داشت و می‌توانیم همان ها را کنار بگذاریم. در ابتدای این حادثه همه ی احساساتی می‌شوند

و کمک میکنند و بعد از مدتی همه ی از یادشان می‌رود ولی قضیه تمام نشده و مثل روز اول است و هموطنان ما هنوز جا و مکان ندارند.

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس

نکته جالب این لباس مینا وحید شباهت بسیار زیاد آن یه لباسی است که آنجلینا جولی در عکسی بر تن دارد.

تقلید لباس مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی از استایل آنجلینا جولی +عکس

تقلید لباس مینا وحید بازیگر معروف ایرانی از استایل آنجلینا جولی عکس ،لباس مینا وحید،استایل مینا وحید،درباره مینا وحید،مینا وحید و همسرش،لباس عجیب مینا وحید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا