واگذاری 30 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تهران


واگذاری 30 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تهران

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر کلید 30 واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، اهدا و برای 55 واحد تأمین اعتبار شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جهانبخش مرادی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر امسال ۳۰ واحد مسکونی در استان به مددجویان تحت حمایت واگذار شد، گفت: برای ۵۵ واحد مسکونی دیگر تأمین اعتبار شده که کارهای مربوط به آنها در حال انجام است.

وی به شهرهایی که بیشترین واحد مسکونی را به مددجویان تحویل داده‌اند اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان شهریار با تحویل هفت واحد مسکونی به مددجویان تحت حمایت بیشترین واگذاری را در دهه فجر داشته است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران بابیان اینکه علاوه بر تحویل واحدهای مسکونی به مددجویان تعمیرات کلی و جزئی برای مسکن آنها انجام شده است، تاکید کرد: در ایام دهه مبارک فجر تعمیرات جزئی وکلی ۳۰۰ واحد مسکونی در استان تهران انجام شده است.

مرادی به هزینه‌های صرف شده برای احداث، خرید و تعمیرات مسکن مددجویان در دهه فجراشاره کرد و گفت: دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان هزینه شده است که از این مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان برای خرید یا احداث و ۷۲۵ میلیون تومان برای تعمیرات واحدهای مسکونی هزینه شده است.

وی همچنین از تحویل ۲۳۸ واحد مسکونی از ابتدای سال ۹۶ تاکنون به مددجویان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۱۹۳ واحد مسکونی شهری و ۴۵ مسکن روستایی به مددجویان واگذار شده که شهرستان‌های شهریار با ۱۴، بهارستان ۱۲ و اسلامشهر با ۱۱ بیشترین تحویل را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران ادامه داد: علاوه بر واگذاری این واحدها برای ۹۹۵ واحد مسکونی نیز تعمیرات جزئی و کلی انجام شده است که شهرستان‌های اسلامشهر با ۱۰۴، شهریار ۹۱ و شهرستان ورامین با ۷۳ بیشترین تعمیرات را انجام داده‌اند.

مرادی یادآور شد: بیش از ۹ میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان برای امور مسکن مددجویان تاکنون هزینه شده که از این مبلغ شش میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان برای خرید و یا احداث واحدهای مسکونی و سه میلیارد و ۳۱۲ میلیون تومان برای تعمیرات هزینه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان