ساخت آدمک‌های استکباری


ساخت آدمک‌های استکباری

اعضای مرکز فرهنگی هنری شهرستان بردسکن با ساخت آدمک‌های استکباری به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهییمایی پرشکوه 22 بهمن رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، نسرین نامور مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری بردسکن در این رابطه گفت: در راستای ایجاد شورونشاط بیشتر در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بهره‌گیری از خلاقیت و ظرفیت فکری کودکان و نیز آشنا شدن آنان با دنیای استکبار، ایستگاه ساخت آدمک‌های استکباری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردسکن برگزار شد.

نسرین نامور با اشاره به حضور و مشارکت بیش از ۷۰ نفر از اعضای این کانون در این ایستگاه به ‌منظور هنرنمایی در ساخت آدمک‌های استکباری افزود: تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و آشنایی نسل جوان پس از انقلاب با دستاوردهای نظام و انقلاب و به تصویر کشیدن چهره دشمنان و بدخواهان از اهداف این برنامه هنری است.

نامور با تأکید بر این‌که آدمک‌های ساخته‌شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط کودکان حمل می‌شود یادآور شد: به آثار خلاقانه و برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ برات علی‌نیا، فرماندار شهرستان به همراه بخشدار، رییس آموزش و پرورش و جمعی از مسوولان شهرستان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی هنری، از نمایشگاه آدمک‌های استکباری دیدن کردند.

ساخت آدمک‌های استکباریساخت آدمک‌های استکباریساخت آدمک‌های استکباریساخت آدمک‌های استکباری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!