دعوت جامعه روحانیت شیراز جهت خلق دوباره حماسه حضور در 22 بهمن


دعوت جامعه روحانیت شیراز جهت خلق دوباره حماسه حضور در 22 بهمن

گروه سیاست و اقتصاد: جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را جهت خلق دوباره حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس،‌ در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه‌ای اقشار مختلف مردم را جهت خلق دوباره حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
در این بیانیه آمده است: « بهمن ۱۳۵۷ تجلی حضور هوشیارانه انسان‌هایی است که به رهبری امام خمینی(ره) طومار زندگی طاغوتیان را درهم‌نوردیدند و این ندای آسمانی وحدت بود که با دلها اُنس گرفت و تخت قدرت ستمکاران را واژگون کرد و امروز در سایه وحدت و همدلی آحاد ملت مؤمن و مسلمان اعم از شیعه و سنی و سایر اقلیت های دینی و با وجود تمامی توطئه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها ، شاهد اعتلای روزافزون پرچم ایران اسلامی در قله‌های افتخار هستیم.
شما مردم قدرشناس و ولایتمدار با به صحنه آمدن در دی‌ماه امسال در مقابله و برخورد با اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت و آسایش ایران اسلامی و سؤاستفاده کنندگان از اعتراضات بحق مردم باردیگر به جهانیان ثابت کردید که همواره پاسدار خون شهیدان گلگون کفن، حافظ پرچم جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان ولی فقیه بوده و هستید.
اینک خلق حماسه ای دیگر از شما در جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه چشمان جهانیان و مستکبران را خیره خواهد کرد.
ان‌شاء الله به مانند بهمن 57 و با رمز وحدت دست در دست هم در روز یکشنبه 22 بهمن 96 در جای جای استان و با اتحاد و همدلی و با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از مستکبران و طاغوتیان زمان و در رأس آن‌ها دولت‌های سفاک آمریکا و اسرائیل جنایتکار و حکام وابسته خائن منطقه به اسلام و مسلمین را یکصدا فریاد خواهیم زد».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول