کسب درآمد از خیاطی در منزل


هیچوقت از کارهای اداری و نشستن در یک محیط خشک و بیروح خوشم نمیومد. همیشه دوست داشتم کسب و کار خودم را داشته باشم. ایده های زیادی رو هم در ذهن دارم که برای اجرا شدن نیازمند سرمایه و زمان مناسب هستن. بیشتر دوست دارم یک کار مناسب برای اوقات فراغت توی خونه دست و پا کنم که هم خلاقیت داشته باشه و هم بتونه درآمد قابل قبولی برام داشته باشه. برای رسیدن...

هیچوقت از کارهای اداری و نشستن در یک محیط خشک و بیروح خوشم نمیومد. همیشه دوست داشتم کسب و کار خودم را داشته باشم. ایده های زیادی رو هم در ذهن دارم که برای اجرا شدن نیازمند سرمایه و زمان مناسب هستن. بیشتر دوست دارم یک کار مناسب برای اوقات فراغت توی خونه دست و پا کنم که هم خلاقیت داشته باشه و هم بتونه درآمد قابل قبولی برام داشته باشه. برای رسیدن به این خواسته ام از خیلی ها مشورت گرفتم و به ایده های مختلفی هم رسیدم. در این مطلب یکی از جذاب ترین ایده های درآمدزایی رو برای خانم های علاقه مند معرفی می کنم. ” کسب درآمد از خیاطی در منزل ” یک ایده جالب و البته تضمین شده اس که سالیان ساله منبع درآمد بسیاری از افراد، به خصوص خانم ها شده.

خیاطی و دوخت و دوز یک حرفه ایده آل برای کسانی هست که دنبال کارهای متنوع هستن. پوشاک جزء جدا نشدنی زندگی همه انسان های دنیاس. دوخت لباس های مختلف برای سلیقه های متفاوت یک راه درآمدزایی سنتی هست که این روزها دچار تحول بزرگی شده. لباس ها متنوع تر شدن و دوخت لباس هم بسیار ساده تر از گذشته شده. در گذشته همه کسانی که به کار خیاطی علاقه داشتن، قبل از هر کاری باید یک دوره کامل طراحی الگو رو می گذروندن. امروزه به راحتی میشه الگوی لباس آماده رو تهیه کرد و الگو رو روی پارچه انداخت و برش زد. به همین سادگی میشه لباس های رنگارنگ و زیبایی دوخت. این روزها نداشتن دانش رسم الگو نمی تونه مانع از انجام خیاطی بشه.

کسب درآمد از خیاطی در منزل هم به اقتصاد خانوده کمک می کنه و هم اوقات فراغت خانم ها رو به بهترین شکلی پر می کنه. چه تفریحی جالب تر از اینکه توی خونه خودت بشینی و توی کارگاه خودت پول به دست بیاری. حتی اگر دوست داشته باشی می تونی لباس خودت و بچه ها رو هم بدوزی که باز هم صرفه جویی در مخارج خانوار میشه. البته دوخت و دوز تنها مربوط به خیاطی و دوخت لباس نیست. راه های زیادی برای کسب درآمد از خیاطی در منزل وجود داره و تنوع در این زمینه خیلی زیاده.

کسب درآمد از خیاطی در منزل

مزایای خیاطی در منزل

خانم هایی که فرزندانی در منزل دارن می تونن به راحتی در کنار کارهای دوخت و دوز از فرزندانشون هم مراقبت کنن این یک امتیاز بزرگ هست . در ضمن هزینه مهد کودک هم صرفه جویی میشه. اغلب افراد زمان زیادی رو برای رفتن به سر کار در ترافیک و شلوغی از دست میدن . خیاطی در منزل در وقت صرفه جویی می کنه و حتی می تونه یک شغل نیمه وقت هم محسوب بشه. در واقع ساعت کاری دست خودتونه و هر کس با توجه به نوع زندگی، زمانی رو به این کار اختصاص میده. در مقایسه با کارهای بیرون از منزل، این کار هیچ هزینه اضافی برای شما نداره. در نظر داشته باشید که نیازی به خرید کفش و مانتوی اضافی برای محیط کار ندارین. هزینه های رفت و آمد هم که در این کار اصلا وجود نداره. خیاطی در منزل یک کار منعطف هست که مدیرش خود شمایید. تعطیلات خانوادگی، سفرهای تفریحی، بازی با فرزندان همگی در کنار این کار می تونه انجام بشه. زمان کار دست خود شماست و می تونین برنامه ریزی کاری مشخصی داشته باشین. برخی از حرفه های جانبی هم وجود دارن که ارتباط به خیاطی پیدا می کنن.

طراحی لباس در منزل

خیاطی و دوخت و دوز ارتباط مستقیمی با طراحی لباس داره. اگر به این حرفه علاقه مند باشین می تونین لباس ها رو طراحی کنید. اینکار نیاز به تخصص داره و با طی یک دوره آموزشی امکان پذیره. ایده پردازی و خلاقیت نقش مهمی در طراحی لباس داره. افراد بسیاری با طراحی لباس در منزل و فروش طرح ها به مزون های خیاطی ، به یک درآمد دائمی و مناسب رسیدن. خیلی از خیاط ها هم طرح های اختصاصی خودشون رو در منزل دوخته و به فروش می رسونن. همیشه مشتری برای کار خوب هست.

تغییر در دکوراسیون منزل

دوخت پرده، روبالشی، ملحفه، رو تختی، رومیزی، روکش وسایل برقی و موارد مشابه جزء سری دوزی و کارهای همیشگی هست که مشتری های دائمی داره. فروشگاه های زیادی حاضرن برای محصولات با کیفیت پول پرداخت کنند. کمی سلیقه داشته باشین می تونید درآمد خوبی از این راه کسب کنین.

کسب درآمد از خیاطی در منزل

دوخت لباس های سفارشی

برای این کار باید کمی تجربه و مهارت داشته باشین. البته استفاده از الگوهای آماده هم شرایط کار رو راحت تر می کنه. برای ابتدای کار از لباس راحتی منزل شروع کنین و طرح های ساده تر رو انتخاب کنین. دوخت لباس مجلسی زنانه یا کت و شلوار مردانه کار بسیار دشواریه و برای شروع پیشنهاد نمیشه. شلوارهای راحتی زنانه، پیژامه های مردانه، بلوزهای ساده و نخی همیشه به فروش می رسن.

تعمیر لباس ها در منزل

خیاط های خانگی در کار تعمیر لباس و دوخت موردی هم فعالیت می کنن. زیپ های شکسته باید عوض بشن و شلوارهای بلند هم نیاز به کوتاه شدن دارن. اگر دقت کنین متوجه میشین همیشه کارهای جزئی و تعمیرات لباس مشتری داره. خیلی از افراد توانایی تعمیر لباس خودشون رو ندارن و به دنبال یک خیاط کار بلد هستن. این افراد با خوشحالی حاضرن برای اینکار پول پرداخت کنن.

دوخت لباس های خاص

بعضی لباس ها یکبار مصرف هستن مثلا لباس هایی که برای مراسم دانش آموزی و تئاترهای مدرسه دوخته میشن قابل استفاده مجدد نیستن. لباس های فانتزی برای جشن تولد بچه ها هم همون یک شب استفاده میشن. سفارش لباس به خیاط های خانگی و دوخت لباس های مناسبتی بسیار ارزون تر از لباس های آماده هست. خیاطی در منزل یک حرفه متنوع و پولساز هم هست.

با کمی خلاقیت میشه ایده های زیادی برای خیاطی در منزل و کسب درآمد پیدا کرد که هر کدوم با توجه به علاقه شخص انتخاب میشن. اگر به دوخت و دوز علاقه مند باشین می تونین کارهای خلاقانه زیادی انجام بدین. برای شروع بهتره چند نمونه کارهای دوخته شده را آماده کنین تا برای نمونه به مشتری نشون بدین. برای موفق شدن در هر کسب و کاری و فروش محصول بهتره از قبل مشتری رو پیدا کنین. اگز در این زمینه تجربه ای دارین برای دوستانتون در ببر و بدوز هم بگین.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی