رقبای تکواندوکاران نوجوان دختر و پسر ایران معرفی شدند


رقبای تکواندوکاران نوجوان دختر و پسر ایران معرفی شدند

پس از پایان قرعه‌کشی مسابقات بین‌المللی تکواندوی ترکیه، نوجوانان دختر و پسر ایران حریفان خود را برای فردا (دوشنبه) 23 بهمن شناختند.

به گزارش ایسنا، مسابقات بین‌المللی تکواندو نوجوانان از امروز (یکشنبه) ۲۲ بهمن به میزبانی ترکیه آغاز شده است و به مدت چهار روز در ترکیه پیگیری می‌شود. تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر ایران هم که با تصمیم کادر فنی و برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت کرده‌اند، با پایان مراسم قرعه کشی رقبای خود را شناختند و فردا دوشنبه به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

مبارزات نوجوانان پسر فردا (دوشنبه - 23 بهمن‌ماه) و طی یک روز برگزار می‌شود و پیکارهای گروه دختران نیز در 5 وزن نخست فردا و در 5 وزن پایانی روز سه شنبه (24 بهمن ماه) پیگیری خواهد شد. پس از قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها نیز حریفان نمایندگان ایران به شرح زیر اعلام شدند:

* گروه پسران

حسین لطفی هوگوپوش وزن 45- کیلوگرم در دور نخست به مصاف نماینده آذربایجان خواهد رفت. لطفی در صورت برتری با تکواندوکار کشور میزبان مبارزه می‌کند.

آرین آرش در وزن 48- کیلوگرم ابتدا باید تکواندوکار قزاقستان دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا نونهالان 2015 را از پیش‌رو بردارد و در ادامه به مصاف نماینده ترکیه برود.

امیر ولی‌پور نماینده وزن 51- کیلوگرم در نخستین گام رو در روی نماینده ترکیه قرار می‌گیرد و پس از آن نیز در صورت پیروزی دیگر نماینده میزبان را پیش‌رو دارد.

ابوالفضل حاتمیان در وزن 55- کیلوگرم ابتدا با هوگوپوش ترکیه مبارزه می‌کند و پس از آن نیز باید به مصاف برنده اوکراین و ترکیه برود. امیرسینا بختیاری دیگر نماینده ایران در این وزن، در آن سوی جدول ابتدا با هوگوپوش قزاق پیکار خواهد کرد و در صورت پیروزی تکواندوکار ترکیه را پیش رو دارد.

محمداحسان مهاجری هوگوپوش وزن 59- کیلوگرم در دور نخست تکواندوکار ترکیه را در پیش دارد که در صورت پیروزی با برنده دیدار قزاقستان و ترکیه مبارزه می‌کنند. حامد اصغری دیگر نماینده کشورمان در این وزن، ابتدا به مصاف هوگوپوش نماینده میزبان(ترکیه) می‌رود و در صورت برتری باید با برنده ترکیه و آذربایجان مبارزه کند.

عرفان مرادی در وزن 63- کیلوگرم ابتدا با برنده ترکیه و بلغارستان مبارزه میکند. علیرضا یعقوب تبار در گام نخست باید به مصاف برنده پیکار قزاقستان و ترکیه مبارزه کند.

محمدمهدی عمادی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم ابتدا رو در روی نماینده میزبان قرار میگیرد و پس از آن باید به مصاف نماینده قزاقستان برود. اشکان زحمتکشان دیگر نماینده این وزن در اولین مبارزه باید نماینده نروژ را شکست دهد و پس از آن به مصاف هوگوپوش ترکیه می‌رود.

امیرحسن بهرآبادی نیز در وزن 73- کیلوگرم در نخستین گام باید با برنده ترکیه و بلژیک مبارزه کند.

اما محمدعلی خسروی هوگوپوش وزن 78- کیلوگرم ایران در اولین پیکار رو در روی تکواندوکار ترکیه قرار می‌گیرد. در آن سوی جدول محمد خانی ابتدا به مصاف نماینده میزبان می‌رود و پس از آن باید هوگوپوش یونان را شکست دهد.

آخرین نماسنده ایران در بخش پسران نیما مهرعلی است که ابتدا، در وزن 78+ کیلوگرم با نماینده میزبان مبارزه می‌کند و پس از آن باید برنده ترکیه و یونان را از پیش رو بردارد.

* گروه دختران

در اولین مسابقه مریم حاج علیزاده هوگوپوش وزن 42- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف تکواندوکار ترکیه می‌رود و در صورت پیروزی نیز باید با دیگر نماینده میزبان مبارزه کند. مبینا کلی‌وند دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول رو در روی هوگوپوش ترکیه قرار می‌گیرد.

مهلا مومن‌زاده در وزن 44- کیلوگرم در اولین پیکار باید با نماینده ترکیه مبارزه کند و اگر پیروز شود، باید به مصاف برنده دیدار اتریش و ترکیه برود.

غزل سلطانی در وزن 46- کیلوگرم در نخستین دیدار با نماینده میزبان مبارزه خواهد کرد. زهرا علیزاده دیگر نماینده ایران در این وزن و در آن سوی جدول ابتدا باید با هوگوپوش میزبان دیدار کند.

مریم ملکوتی خواه هوگوپوش وزن 49- کیلوگرم کشورمان ابتدا رو در روی برنده دیدار تونس و ترکیه قرار می گیرد.

نرگس میرنورالهی در وزن 52- کیلوگرم در نخستین گام با نماینده ترکیه مبارزه می کند و پس از آن به مصاف تکواندوکار تونسی خواهد رفت. فاطمه جعفریدیگر نماینده این وزن و در آن سوی جدول ابتدا رو در روی هوگوپوش میزبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!