تفاوت پراید 111 se با sx


پراید یکی از خودروهایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و این طرفداری بی دلیل نیست زیرا قیمت این خودرو نسبت به سایر خودروها ارزان تر بوده و استهلاک بسیار کمی دارد و اصولا به دلیل ابعاد کوچک خود در شهر بسیار خودروی مناسبی می باشد، به خصوص پراید 111 هاچ بک که بسیاری ادامه مطلب نوشته تفاوت پراید 111 se...

پراید یکی از خودروهایی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و این طرفداری بی دلیل نیست زیرا قیمت این خودرو نسبت به سایر خودروها ارزان تر بوده و استهلاک بسیار کمی دارد و اصولا به دلیل ابعاد کوچک خود در شهر بسیار خودروی مناسبی می باشد، به خصوص پراید ۱۱۱ هاچ بک که بسیاری از جوانان طرفدار این مدل می باشند. پراید ۱۱۱ در مدل های مختلف ST، LX، SE، SX و EX به بازار عرضه شده است که در برخی از آپشن ها با هم تفاوت دارند. در ادامه تفاوت پراید ۱۱۱ se با sx را برایتان شرح خواهیم داد.

۱۱۱ SE و ۱۱۱ SX

هر دو مدل این خودرو دارای یک حجم موتور ۱.۳ لیتری با حداکثر قدرت ۶۳ اسب بخار در هر ۵۲۰۰ دور در دقیقه می باشد که این قدرت توسط یک گیربکس ۵ سرعته ی دستی به چرخ های جلو منتقل می گردد. میزان مصرف سوخت این خودرو در مسافت های شهری ۹.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد که همین میزان در بزرگراه به ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می رسد که واقعا از لحاظ میزان مصرف سوخت بسیار مقرون به صرفه می باشد.

تفاوت پراید 111 se با sx

مدل SE پراید ۱۱۱ نسبت به مدل SX خود فرمان هیدرولیکی ندارد و به نوعی فرمان این خودرو نیم هیدرولیک می باشد. مدل ۱۱۱ SE ایربگ راننده نداشته ولی در مدل SX ایربگ راننده توسط کارخانه ی سازنده نصب شده است. از لحاظ سایر ویژگی ها این دو مدل با یکدیگر یکسان بوده و هیچ تفاوتی ندارند و تنها از لحاظ قیمتی شاید این دو مدل با هم حدود ۵۰۰ الی ۸۰۰ هزار تومان تفاوت داشته باشند.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟