پیام‌ ایران به آمریکا در سالگرد پیروزی انقلاب


پیام‌ ایران به آمریکا در سالگرد پیروزی انقلاب

ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ارسال پیام‌های متعددی به آمریکا برآمد که بخشی از آن مربوط به برنامه موشک‌های بالستیک و محبوبیت نظام حاکم بود.

به گزارش مشرق، جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ارسال پیام‌های متعددی به آمریکا برآمد که مهمترین آن برنامه موشکی و حمایت مردم از نظام حاکم بود.

در سی ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران با عرضه موشک بالستیک و نیز به پشتوانه حضور گسترده مردم در صدد ارسال پیام های متعددی به آمریکا برآمد که بخشی از آن با برنامه موشک های بالستیک و مخالفت با هرگونه خدشه دار شدن آن مربوط بود.

بخش دیگری از پیام ایران همزمان با راهپیمایی های روز گذشته مربوط به محبوبیت نظام حاکم در پی اعتراض هایی بود که اخیر در ایران رخ داد و آمریکا حمایت خود را از آن اعلام کرده و به ادامه آن تحریک می کرد.

در این میان سپاه پاسداران روز گذشته و همزمان با مشارکت صدها هزار ایرانی از شهرهای مختلف در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو موشک دور بُرد از نوع «قدر- F» را در مرکز تهران به نمایش گذاشت.

از سوی دیگر حسن روحانی رئیس جمهور ایران در میدان آزادی تهران خطاب به شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت: حضور شما پاسخ قاطعی به توطئه های جدید آمریکا است.

رئیس جمهور ایران در خصوص توافق هسته‌ای نیز آمریکا را خطاب قرار داده و گفت، چنانچه در صدد خروج از آن برآید، متضرر خواهد شد.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام