چاپ دوم کتاب «روش‌های تدریس املا، انشا و دستور زبان فارسی» منتشر شد


 چاپ دوم کتاب «روش‌های تدریس املا، انشا و دستور زبان فارسی» منتشر شد

جلد دوم کتاب «روش‌های تدریس املا، انشا و دستور زبان فارسی» تالیف دکتر حیدر علی زارعی عضو هیات علمی واحد خوی به چاپ دوم رسید.

مولف کتاب در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا اظهار کرد: «خوشبختانه چاپ اول کتاب در سراسر کشور مورد استقبال استادان و دانشجویان قرار گرفت و در اغلب دانشگاه‌های کشور به عنوان منبع اصلی درس «روش‌های تدریس املا و انشا» در رشته آموزش ابتدایی معرفی شد به همین دلیل به چاپ دوم کتاب اقدام شد.»

دکتر حیدرعلی زارعی افزود: «با توجه به نیاز آموزش در عصر کنونی که قبلاً یادگیری بصورت غیر علمی بود و دانش آموز در قبال این دو ماده درسی مطلبی از طرف آموزگار یاد نمی گرفت. حال درس «بخوانیم و بنویسیم» یادگیری این دو درس را بصورت آموزشی به دانش آموزان انتقال می دهد.»

عضو هیات علمی واحد خوی اظهار کرد: «در چاپ دوم اشکالات تایپی قبلی بازبینی و اصلاح شدند. مطالعه کتاب حاضر علاوه بر استادان و دانشجویان، برای معلمان و والدینی که علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع روش های تدریس املا و انشا هستند، بسیار مفید خواهد بود.»

این کتاب شامل چهار فصل بوده و در آن به مباحثی از جمله مهارت‌های زبان آموزی، انواع روش های تدریس، روش های انتخاب و تنظیم متن‌های املا، روش‌های تدریس املا، انشا و نامه نگاری پرداخته شده است و همچنین در پایان کتاب پیوست های متعدد و منابع مورد استفاده برای علاقه مندان اضافه شده است.

چاپ دوم کتاب روش های املا، انشا و دستور زبان فارسی از سوی انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با قیمت 15000تومان چاپ و در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)