آموزش گل کوکب کاغذی

سلام ، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که جشن یا مهمانی تولدی در پیش داشته باشید و علاقمند باشید که خودتان تزیینات جشن را انجام دهید یا به عنوان یک مادر با سلیقه بخواهید در ساختن یک کاردستی زیبا به فرزندتان کمک کنید. ما در اینجا برای شما ایده هایی داریم که به شما کمک می کند تا هنرهای خود را نشان دهید و از آنها لذت ببرید. پس با ما همراه باشید با ساخت یک گل کاغذی زیبا و کم هزینه.

لوازم مورد نیاز:

مقوای نازک در سه رنگ صورتی، گلبهی و طوسی ( انتخاب رنگ سلیقه ای است) چسب حرارتی یا مایع مقوای معمولی قیچی

آموزش گل کوکب کاغذی

مراحل ساخت :

۱) ابتدا از مقوای معمولی که در اینجا با رنگ قهوه ای می بینید، دایره ای به قطر ۱۰ تا ۱۵ سانت ببرید. (اگر می خواهید گل را آویزان کنید، یک نخ محکم را دولا کرده و دو سر آزاد آنرا کنار هم روی مقوای قهوه ای بچسبانید یا یک سوراخ ریز روی مقوا ایجاد کرده و دو سر باز نخ را از سوراخ عبور دهید و یک گره بزنید تا از سوراخ خارج نشود)

آموزش گل کوکب کاغذی

۲) از مقوای طوسی مستطیل هایی به طول ۶ و عرض ۴ ببرید و مثل قیف لوله کرده و لبه آنرا چسب بزنید که باز نشود، سپس دور مقوای گرد بچسبانید.

آموزش گل کوکب کاغذی

۳) از مقوای گلبهی نیز به همین ترتیب قیفهایی بسازید و دو ردیف روی ردیف طوسی رنگ، روی مقوای قهوه ای بچسبانید. توجه کنید که هر قیف باید بین دو قیف زیری چسبانده شود و فقط کافی است سر باریک قیف را روی مقوای قهوه ای بچسبانید و نیازی به چسباندن بدنه قیف نیست.

آموزش گل کوکب کاغذی

۴) از مقوای صورتی ، قیفهایی به همان شکل درست کرده و روی قیفهای قبلی بچسبانید تا جایی که دیگر روی مقوای قهوه ای جای خالی نماند.

آموزش گل کوکب کاغذی

گل زیبای شما آماده است . می توانید آنرا روی دیوار بچسبانید یا با نخ آویزان کنید .

شاد باشید ?