سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97


نوشته سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97 اولین بار در تالاب پدیدار شد. سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 97 – 2018 سبک های جدید از مدل مو و مدل ریش شیک و زیبا و جوان پسند زیبا را قرار دادیم. مدل موی آقایان برای عید سال 97   جدیدترین مدل های موی آقایان : راک زیباترین مدل مو مردانه ٬ مدل های موی آقایان   اگر […]

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 97 – 2018

سبک های جدید از مدل مو و مدل ریش شیک و زیبا و جوان پسند زیبا را قرار دادیم. مدل موی آقایان برای عید سال 97

جدیدترین مدل های موی آقایان :

راک

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

زیباترین مدل مو مردانه ٬ مدل های موی آقایان

اگر سبک راک را می پسندید، حتماً از این مدل مو هم خوش تان خواهد آمد. اما این مدل نیاز به صبوری دارد، به این علت که شما باید برای درست کردن آن، زمان زیادی را در مقابل آینه بگذرانید. اگر به این مدل علاقه دارید، هنگام کوتاه کردن موها، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای موهایتان را کمتر کوتاه کند. این مدل مو شما را فردی مدرن و به روز نشان میدهد.

آلمانی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

یکیدیگر از مدل موهایی که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، مدلی است که در آن بالای موها بلند و پهلوها خالی است. این مدل را برای پسران جوانی که صورتهای گرد و پر و مو های خیلی صافی دارند توصیه می‌شود چرا که مو های کوتاه دو طرف صورت بر کشیدگی چهره انها اضافه خواهد کرد.

عقابی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

دراین مدل مو اطراف سر نسبتا خالی و بالای سر بلند است. تنها تفاوت اش با مدل قبلی دراین است که دراین مدل مو های بلند به سمت بالا شانه میشود، در حالیکه در مدل قبلی موها خوابیده است.

چتری

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

برای این مدل، کافی است که قسمتی از موهایتان را روی پیشانی بریزید. این مدل مو به عده ای از آقایان، به خصوص آنهایی که فرم صورت مثلثی شکل دارند، می‌آید.

فرق کج

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97این مدل مو، یکی از ساده‌ترین مدل موهاست که به تمام آقایان می‌آید. به بیان دیگر، آقایان با هر فرم صورتی می‌توانند این مدل را امتحان کنند. محبوبیت این مدل به سال ها قبل باز میگردد. اگر شما هم دوست دارید که آنرا امتحان کنید، از آرایشگرتان بخواهید که قسمت بالای سرتان را کمتر کوتاه کند. برای درست کردن این مدل، موهایتان رابا کرم مو کمی چرب، سپس آن رابا شانه به یک طرف هدایت کنید.

حجیم ساده

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

این مدل مو برای آقایانی که مو های پر پشتی در قسمت جلوی سر دارند، مناسب است. دراین مدل دیگر احتیاجی نیست که از حجم موهایتان کم کنید. موهایتان رابه سمت بالا شانه کنید و بگذارید که مو حالت طبیعی خودرا حفظ کند.

تن تنی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

این مدل را بیشتر برای پسران نوجوان پیشنهاد میکنیم زیرا دراین مدل تمام موها از پشت سر تا جلو کوتاه و کاملا خورد خواهد شد و تنها در قسمت جلو یا همان بالای پیشانی کمی ‌از بقیه نقاط بلندتر است و به سمت بالا شانه می‌شود. درصورت داشتن پیشانی بلند آنرا کمی ‌به سمت جلو مایل کنید.

تیغ تیغی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

شاید بگویید که این مدل هیچ جذابیت خاصی ندارد اما برای آقایانی که فرم صورت مربعی یا بیضی دارند، بسیار مناسب است و چهره شان را از این رو به آن رو خواهد کرد. برای این مدل لازم است که کمی از قسمت بالای موهایتان را بلندتر از پهلوها بزنید. سپس آن رابه صورت تیغ تیغی حالت داده و به سمت بالا هدایت کنید.
سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97
مکعبی
این مدل مو در بین آقایانی که مو های ضخیم و وز دارند، مجبوبیت خاصی دارد. برای درست کردن آن، لازم نیست شما کاری بکنید، کافی است از آرایشگرتان بخواهید تا موهایتان را حالت مکعبی کوتاه کند.
ریش و سبیل یکی از مهم‌ترین بخش های صورت آقایان است که میتواند تغییرات زیادی را در چهره آن ها ایجاد کند. عده ای از آقایان آنرا می پسندند و برخی دیگر خیر، اما انچه اهمیت دارد این است که آقایان باید با توجه به فرم صورت خود مدل ریش و سبیل شان را انتخاب کنند، در غیر این صورت جذابیت خودرا از دست خواهند داد.
سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97

بهترین مدل ریش برای فرم صورت شما کدام است

اما آیا می‌دانید که چه مدل ریش و سبیلی به فرم صورت شما می‌آید؟ اگر میخواهید بدانید که بهترین انتخاب شما چیست، در ادامه این پست با ما همراه باشید.

فرم صورت شما چگونه است؟

ساده است! تنها کافی است به فرم پیشانی، گونه ها، خط فک و طول صورت تان دقت کنید و فرم صورت خود رابه دست آورید، آنگاه با توجه به توضیحاتی که در ادامه این پست آمده، بهترین مدل ریش و سبیل را انتخاب کنید و زیباتر از همیشه بدرخشید.

صورت بیضی
سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97اگر صورت بیضی شکلی دارید، شانس با شماست، از این رو که می‌توانید مدلهای مختلف ریش و سبیل را امتحان کنید. تنها کافی است که ریش تان را همیشه تمییز و مرتب نگه دارید.اما از میان تمام مدل ریش هایی که به صورت شما می‌آید، پیشنهاد ما بشما این است که مدلی کلاسیک را انتخاب کنید زیرا هیچگاه از مد نمی افتد. بعنوان مثال ریشی که از خط فک تان آغاز می‌شود و تا چانه و دور لب تان می‌آید می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد. این را هم دقت کنید که اندازه ریش تان نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.

صورت مستطیل

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97افردی که صورت مستطیلی دارند، فرم صورت شان کشیده تر از دیگران است، بهمین دلیل ریش های بلند را، که صورت را کشیده تر نشان میدهد، نباید انتخاب کنند. برای این فرم صورت بهتر است که ریش در قسمت های خط فک یا پهلوی صورت بیشتر باشد تا تمرکز را از درازای صورت برداشته و بر پهنای صورت بیاندازد و آنرا بلندتر نشان دهد.از آنجا که صورت شما کشیده است، برای ایجاد تناسب باید روی دیگر اعضای صورت تان تمرکز کنید. بنابر این تنها کاری که باید انجام دهید این است که اجازه دهید ریش در دو طرف صورت تان به خوبی رشد کند.

صورت مثلثی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97برای صورت های مثلثی که درست برعکس صورت های قلبی شکل هستند، باید تمرکز را از گونه ها برداشت.ساده‌ترین راه برای اینکار سبیل گذاشتن است. اینکار باعث می‌شود که توجهات از پایین صورت به سمت بالای آن کشیده شود. از گذاشتن ریش روی گونه هایتان، به این دلیل که آن ها را پهن تر نشان میدهد، نیز به شدت خودداری کنید.

صورت گرد

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97اگر با فرم صورت گرد، ریشی بلند و پرپشت داشته باشید، صورتی شبیه به توپ پیدا خواهید کرد. برای پیشگیری از این وضعیت، بهتر است که روی زاویه های مختلف صورت تان تمرکز کنید.صورت های گرد با ریش های مستطیلی شکل جور در می‌آیند، بهمین دلیل باید ریشی که در قسمت گونه ها کوتاه و هر چه به سمت پایین تر می‌آید بلندتر می‌شود را انتخاب کنید. این مدل، چانه شما را پهن تر نشان می‌دهد.

صورت قلبی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97افرادی که فرم صورت قلبی دارند میتوانند از ریش بعنوان راهی برای پهن تر نشان دادن چانه شان استفاده کنند اما اینکار دقت بالایی می‌خواهد زیرا یک قدم اشتباه صورت را لاغرتر از قبل نشان خواهد داد.برای این منظور بهتر است که برای دو طرف صورت تان ته ریش و برای چانه، ریش کوتاه را انتخاب کنید. کمی سبیل نیز میتواند عمق و حجم بیشتری به فرم صورت تان دهد.

صورت مربعی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97افرادی که صورت مربعی شکلی دارند نیز باید در انتخاب ریش و سبیل احتیاط کنند. ریش مربعی شکل و زاویه دار با فرم صورت شما تناسبی نخواهد داشت. برای جذابیت بیشتر، باید فرمی مستطیل شکل را انتخاب کنید. با اینکار تمرکز رابه سمت چشم هایتان می‌برید و بر جذابیت تان می افزایید.

صورت لوزی

سبک های جالب مدل موی مردانه شیک 2018 + انواع مدل ریش جذاب 97آقایانی که صورت لوزی شکل دارند، گونه هایی پهن اما پیشانی و چانه های باریک تری دارند. برای این‌که تناسب را درصورت شان برقرار کنند باید به کمک ریش به چانه هایشان حجم دهند.اما انچه باید بدان توجه کنید، اندازه ریش تان است. از بلند کردن آن در قسمت چانه به شدت بپرهیزید.سبیل تان هم باید مانند ریش تان کوتاه باشد تا تناسب لازم را ایجاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان