تست ضربه، آتش و خم شدن برای Mate 10 Pro هوآوی (+فیلم)


تست ضربه، آتش و خم شدن برای Mate 10 Pro هوآوی (+فیلم)

موبنا – «زاک» یکی از مشهورترین مشترکان یوتیوب محسوب می‌شود که در صفحه اختصاصی خود فقط یک سری ویدیوهای هدفمند را منتشر می‌کند: آزمایش سقوط، ضربه، آتش و خم شدگی برای انواع مختلف گوشی‌های هوشمند. او به عنوان نخستین آزمایش خود در سال 2018 میلادی سراغ گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی رفت و نشان داد گوشی مذکور تا چه اندازه می‌تواند مقاوم باشد و...

موبنا – «زاک» یکی از مشهورترین مشترکان یوتیوب محسوب می‌شود که در صفحه اختصاصی خود فقط یک سری ویدیوهای هدفمند را منتشر می‌کند: آزمایش سقوط، ضربه، آتش و خم شدگی برای انواع مختلف گوشی‌های هوشمند.

او به عنوان نخستین آزمایش خود در سال ۲۰۱۸ میلادی سراغ گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی رفت و نشان داد گوشی مذکور تا چه اندازه می‌تواند مقاوم باشد و به عنوان یکی از قوی‌ترین پرچمداران جهان به دست کاربران برسد.

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

نتایج حاصل از این آزمایش‌ها نشان داد که وضعیت گوشی مذکور چندان هم ناامیدکننده نیست و می‌تواند رضایت کاربران را جلب کند. همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، صفحه نمایش این گوشی هوشمند پس از چندین خط و خش محکم آثاری را روی خود دید و البته در برابر شعله مستقیم آتش به مدت ۴۰ ثانیه بدون هیچ گونه آسیب مقاومت کرد. از این نظر گوشی هوشمند مذکور را می‌توان به «گلکسی اس۸» سامسونگ مقایسه کرد.

با این وجود چون برای گوشی هوشمند Mate 10 Pro هوآوی از نمایشگر لمسی OLED استفاده شده است، زمانی که شعله‌های آتش متوقف شد در نقطه آتش‌سوزی پیکسل‌ها نتوانستند تصاویر را به خوبی به نمایش بگذارند. در مقابل برای گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر ال‌سی‌دی این مشکل وجود ندارد.

در یکی از مهم‌ترین تست‌ها برای خم کردن بدنه گوشی هوشمند Mate 10 Pro موفق شد بدون هرگونه مشکل جان سالم به در ببرد و مشکل اساسی برای آن ایجاد نشود. البته باید گفت بدنه دستگاه به طور کامل خمیده نشد، ولی آزمایش مربوطه برای خم کردن گوشی هوشمند از قسمت پشت و جلوی دستگاه روی آن اعمال شد. در این آزمایش هیچ گونه آسیب روی نمایشگر گوشی ایجاد نشود و حتی پنل اصلی آن هم نشکست. لازم به ذکر است در قسمتی که نمایشگر به بدنه فلزی دستگاه متصل می‌شود هم هیچ مشکلی پیش نیامد.

لنز دوربین دیجیتالی دستگاه در قسمت پشت و جلوی آن، و همچنین لوگوی شرکت هوآوی که زیر نمایشگر حک شده است هم پس از خط و خش با نوک تیغ با مشکل خاص روبرو نشد. با این وجود لایه پلاستیکی قرار گرفته روی حسگر اثر انگشت با نوک تیغ به راحتی آسیب دید. در کنار بدنه فلزی نیز حتی آسیب‌های کاملا جدی و محکم مشکلی را برای آن به وجود نیاورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط