سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed


سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

پنجاه طیف آزادی (Fifty Shades Freed) بخش سوم رمان‌های رمانتیک سه‌گانه رمان پنجاه سایه از نویسنده بریتانیایی ای. ال. جیمز است. با ما در دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed همراه باشید. خلاصه داستان قسمت سوم پنجاه طیف از این قرار است که بعد از پذیرش درخواست ازدواج کریستین گری در پنجاه سایه...

پنجاه طیف آزادی (Fifty Shades Freed) بخش سوم رمان‌های رمانتیک سه‌گانه رمان پنجاه سایه از نویسنده بریتانیایی ای. ال. جیمز است. با ما در دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed همراه باشید.

خلاصه داستان قسمت سوم پنجاه طیف از این قرار است که بعد از پذیرش درخواست ازدواج کریستین گری در پنجاه سایه تاریک‌تر، آناستازیا استیل باید نه تنها به زندگی متاهلی عادت کند، بلکه باید با سبک زندگی شوهر ثروتمندش و ذات کنترل‌گر او کنار بیاید. همان‌طور که گفته شد این سه‌گانه فیلم بر اساس رمانی با همین نام و نویسندگی اریکا میچل ملقب به ای. ال. جیمز ساخته شده ولی بر خلاف رمان که در زمان انتشار خود به رکورد سریع‌ترین فروش در بریتانیا دست یافت، فیلم با نظرات بسیار بد و منفی از سوی منتقدین و تماشاچیان مواجه شد به طوری که آخرین قسمت آن در سایت متاکیریتیک امتیاز 32 را کسب کرد.

با این حال این فیلم که در سبک درام-تریلر است، اولین هفته خود را در سینماها با زمان 2 ساعته خود سپری می‌کند و باید منتظر ماند و دید که با این نمرات می‌تواند در گیشه موفق باشد یا خیر.

سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

با تمامی نظرات منفی که در مورد این فیلم وجود دارد نمی‌شود از موسیقی آن که توسط دنی اِلفمن (Danny Elfman) تهیه شده گذشت.

دنی الفمن (Danny Elfman) 64 ساله متولد 1332/8/3 آهنگساز، خواننده، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر آمریکایی است. او با آهنگ‌سازی فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی از جمله بتمن و موسیقی متن مجموعه تلویزیونی سیمپسون‌ها شناخته شده‌ است. او با تیم برتون کارگردان آمریکایی دوستی بسیار دیرینه و نزدیکی دارد و برای همه به جز ۵ فیلم از آثار تیم برتون آهنگ‌سازی کرده‌ است. او از سال ۱۹۷۶ تا ۱۹۹۵ خواننده و آهنگساز گروه راک اوینگو بوینگو بود.

او در لس آنجلس به دنیا آمد و در سال ۱۹۷۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت سینما شد. اولین نقش‌آفرینی او در فیلم منطقه ممنوع به کارگردانی برادر بزرگترش، ریچارد الفمن در سال ۱۹۸۰ بود. او تا کنون ۴ بار نامزد جایزه اسکار، برنده جایزه گرمی برای موسیقی متن فیلم بتمن به کارگردانی تیم برتون و برنده جایزه امی برای موسیقی متن مجموعه تلویزیونی کدبانوهای ناامید شده‌است. هم‌چنین او مفتخر به دریافت جایزه بزرگ ریچارد کرک در جوایز فیلم تلویزیون BMI سال ۲۰۰۲ شده‌است. این جایزه سالانه به آهنگ‌سازهایی اهدا می‌شود که مشارکت‌های مهمی در آهنگ‌سازی فیلم و تلویزیون داشته‌ باشند.

در ضمن موسیقی متن این فیلم به دو شکل متفاوت منتشر شده است. آلبوم موسیقی اول تمامی آهنگ ها توسط دنی الفمن ساخته شده ولی در آلبوم موسیقی دوم آثاری از خواننده‌های معروفی ‌هم‌‎چون: Sia، Liam Payne، Rita Ora، Ellie Goulding و بسیاری دیگر مشارکت داشته‌اند.

(Fifty Shades Freed Soundtrack (by Danny Elfman

سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

آلبوم: Fifty Shades Freed
سبک: Soundtrack / Pop
نوشته شده توسط: Danny Elfman
برچسب شده توسط: Island Records/Republic/Universal/FSF
تاریخ انتشار: February 9, 2018
مدت زمان: 43:12
فرمت موسیقی‌متن: Mp3 320 kbps
حجم: 106.13MB

لیست موسیقی متن Fifty Shades Freed

سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

Various Artists Fifty Shades Freed Soundtrack

لیست موسیقی متن Various Artists Fifty Shades Freed

سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

دانلود موسیقی متن Various Artists Fifty Shades Freed

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
سانگ شات: دانلود موسیقی متن Fifty Shades Freed

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان