مطالعات تعیین حریم و بستر رودخانه مند دشتی بازنگری شود


مطالعات تعیین حریم و بستر رودخانه مند دشتی بازنگری شود

دشتی- فرماندار دشتی بر ضرورت بازنگری در مطالعات تعیین حریم و بستر رودخانه مند دشتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری عصر پنج شنبه در جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان دشتی با اشاره به نارضایتی مردم در خصوص تعیین بستر رودخانه مند اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع می‌طلبد از نظر و تجربه کارشناسان محلی نیز استفاده شود تا تصمیمات بهتر گرفته شود.

وی افزود: قطعا همه تلاش دارند که به مردم آسیب وارد نشود و از طرفی نیز باید زمینه رضایت مندی مردم و حقوق آنها نیز فراهم شود.

نادری بیان کرد: با اقدامات مطلوب دولت در زمینه عمران روستایی شاهد مهاجرت معکوس در روستاهای شهرستان هستیم و عمده شغل مردم دشتی نیز کشاورزی است.

وی بیان کرد: در زمینه تعیین بستر رودخانه مند ضرورت دارد مجددا نشستی با حضور مشاور و کارشناسان محلی برگزار شود و در این مطالعات بازنگری صورت گیرد.

نادری با اشاره به اینکه مجوز استفاده از آب‌های سطحی شهرستان از شش ماه به یکسال و رودخانه سنا از شش ماه به ۹ ماه تمدید شود، بیان کرد: برخی از اهالی روستای گلستان ساحلی قصد دارند منازل قدیمی خود را احیاء و ساماندهی کنند ولی در این را با مشکلاتی مواجه هستند که انتظار داریم هر چه زودتر این مشکلات نیز مرتفع شود تا آنها در خانه های خود سکونت پیدا کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر پروژه های خوبی در حوزه آب در سطح شهرستان در دست اجرا است سد دشت پلنگ وسد قیز قلعه از جمله آنها می باشد که برای تسریع در روند اجرایی آنها نیازمند جذب اعتبارات ملی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی