خدمتی: اگر لازلو برگردد شرایط بهتر می‌شود/ امیدوارم مشکل فشنگ زودتر حل شود


خدمتی: اگر لازلو برگردد شرایط بهتر می‌شود/ امیدوارم مشکل فشنگ زودتر حل شود

دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های آسیایی می‌گوید کمبود فشنگ وجود دارد و امیدوار است که این مشکل زودتر برطرف شود.

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط و برنامه‌های خود تا بازی‌های آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: دو ماه است که در اردوهای آماده‌سازی هستیم. مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان مالزی را در اسفند ماه پیش رو داریم. همچنین آخر فروردین ماه به مسابقات جام جهانی کره و بعد از آن نیز در اردیبهشت ماه به مسابقات جام جهانی مونیخ خواهیم رفت. این مسابقات برای ما حکم انتخابی دارد تا نفرات اعزامی به جاکارتا مشخص شوند.

او ادامه‌ داد: شرایطم در هر دو رشته خوب است و تلاش می‌کنم که جزو بهترین‌ها باشم و بتوانم به هدف اصلی‌ام که بازی‌های آسیایی جاکارتا است برسم و باز هم به مدال طلا دست یابم.

دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های آسیایی در ادامه‌ گفت‌: من در بازی‌های آسیایی دوره قبل در تفنگ بادی حضور داشتم و توانستم قهرمان این رقابت‌ها شوم. در آن زمان در تفنگ خفیف ورود نکرده بودم، در حال‌ حاضر نیز در انتخابی مشخص می‌شود که در چه رشته‌ای می‌توانم در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور یابم. ‌

خدمتی در ادامه‌ صحبت‌های خود، گفت‌: شرایط با اینچئون کمی فرق کرده است در اینچئون ما به صورت تیم‌های سه نفره به مسابقات اعزام شدیم اما در در حال حاضر در جاکارتا تیم‌ها دو نفره است. قوانین در هیچ رشته‌ای این گونه نبوده است و نمی‌دانم چرا برای بازی‌های آسیایی جاکارتا این موضوع را بیان‌ شده است. شاید شرایط این گونه هم نباشد، ‌دقیق نمی‌دانم. رشته میکس هم به مسابقات ‌اضافه شده است و خوب است.

خدمتی در مورد مشکلات اردوها گفت: در اردوها نیاز به فشنگ داریم. واقعا نمی‌شود که یک ماه یا دو ماه قبل هر مسابقه مهم خود را آماده کنیم. ایران استعدادهای خوبی دارد اما اگر شرایط مثل سایر کشورها مهیا باشد مدال‌های بیشتری کسب خواهیم کرد. مسئولان تلاش می‌کنند اما امیدوارم که مشکل فشنگ زودتر حل شود و ما بتوانیم با فشنگ تمرینات خود را دنبال کنیم.

دارنده مدال طلای تیراندازی بازی‌های آسیایی در مورد حضور لازلو در ایران، اظهار کرد: لازلو با شناختی که از ایران و بازیکنان دارد، می‌تواند برای تیم‌ ‌ملی کمک کننده خوبی باشد. او هشت سال در ایران بود. قبل از المپیک لندن، بازی‌های آسیایی اینچئون و المپیک ریو به تیراندازان ایرانی کمک کرد و شرایط خوبی داشتیم. ما توانستیم در بازی‌های آسیایی اینچئون هم مدال انفرادی و هم مدال تیمی را کسب کنیم. همچنین ما توانستیم در المپیک ریو به فینال برسیم. پیش از این راهیابی به فینال کار سختی بود اما با حضور لازلو این اتفاق رخ داد.

او ادامه‌ داد: امیدوارم که قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور او در ایران فراهم شود. البته مربیان ما هم خوب هستند و باید از آنها نیز تشکر کنم ولی اگر لازلو باز گردد شرایط ما بهتر خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس