مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97


مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97 مدل کیف دخترانه مجلسی : در ادامه به معرفی معرفی 10 کیف دستی زنانه از بهترین برند های دنیا میپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. هریک از این کیف‌ها داستانی دارد. بسیاری از این کیف‌های دستی برای یک انسان سرشناس اهل … نوشته مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و...

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی : در ادامه به معرفی معرفی ۱۰ کیف دستی زنانه از بهترین برند های دنیا میپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

هریک از این کیف‌ها داستانی دارد. بسیاری از این کیف‌های دستی برای یک انسان سرشناس اهل مد و مدگرایی ساخته شده‌اند. به عنوان مثال هرمس کیف کلی را برای شاهزاده خانم گریس کلی و کیف بیرکین را برای بازیگر خانم جین بیرکین ساخته شده و به نام آن‌ها نام‌گذاری شده است. کیف بانو از محصولات شرکت کریستین دیور که نام اصلی آن کنستانس بود، بعدها دوباره نامگذاری شده و آن را به دلیل این که عکسی از شاهزاده دیانا منتشر شد که یک نمونه‌ی آن را در دست دارد، به این نام تغییر نام دادند. کری برادشاو کیف باگوتی فندی را ساخت و اکنون که ۱۵ سال از آن روز می‌گذرد زنان همچنان هوس داشتن آن را دارند.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

با این که داشتن جدید‌ترین کیف‌دستی که به بازار می‌آید، هر زنی را به روز و روی مد نگه می‌دارد، حقیقت این است که برخی چیزها هستند که هرگز از مد نمی‌افتند. در حالی‌که کیف‌های دستی از طراحانی چون هرمس، لوئیس ویتون، کریستین دیور، فندی، گوچی، شنل، پرادا، بوتگا ونتیا و بالنچیاگا همواره خودشان مد را بوجود آورده و مد را به پیش برده‌اند، شما می‌توانید با نگاهی به محصولاتی که از سال‌ها پیش توسط این شرکت‌ها تولید شده حتی از زمان قرن نوزدهم بهترین محصولات آن‌ها را بیابید. همه‌ی این کیف‌های اشرافی در هر فصل بازسازی می‌شوند تا قدیمی‌ترین کلکسیون‌ها را در این زمینه تکمیل کند.همه‌ی این نشان‌ها فقط برای مد بالای محصولات شان مشهور نیستند. بلکه به دلیل قیمت‌های بالای‌شان نیز شهرت دارند. قیمت کیف‌های پر زرق و برق و کلاسیک این نشان‌های تجاری از ۱۰۰۰ دلار تا بالاتر از ۲۰۰٫۰۰۰ دلار متغیر است. این قیمت‌ها نیز اغلب در حال افزایش هستند و حتی ممکن است در طول یک‌سال بیش از دو برابر شوند. این شرکت‌ها قیمت محصولات‌شان را بالا می‌برند فقط به دلیل این که می‌توانند این کار را بکنند. شاید اشتباه نباشد اگر بگوییم که خریداری این کیف‌ها نوعی سرمایه‌گذاری در صنعت لباس و مد است. مواد اولیه‌ی درجه یک و دستان هنرمند خبره‌ای که این کیف‌ها با آن‌ها ساخته می‌شوند، تضمین می‌کند که سالیان سال می‌توان از این کیف‌ها استفاده کرد. به علاوه این کیف‌ها در روز و شب و تعطیل و غیر تعطیل قابل استفاده‌اند. کیف اسپیدی لوئیس ویتون،‌ کیف چرمی سافیانو و کیف موتورسیکلتی بالنشیاگو دارای بند شانه‌ی اختیاری هستند که ظاهر آن‌ها را در یک نظر از غیر رسمی به پیچیده مبدل می‌سازد. دوام و همه‌کاره بودن این کیف‌ها ارزش پولی را که بابت آن می‌دهید دارد و به‌نظر می‌رسد که دوام آن‌ها تا سالیان سال ادامه خواهد داشت.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

10. کیف اسپیدی لوئیس ویتونLouis Vuitton

این کیف سنتی محصول شرمت لوئیس ویتون (Louis Vuitton) نخستین بار در دهه‌ی ۱۹۳۰ رونمایی شد و آن را اسپیدی (به معنای سریع) نام‌گذاری کردند شاید به همین دلیل هم در مدت کوتاهی به سرعت محبوب و فراگیر شد. این کیف که لبه‌هایی تیره دارد دارای دسته‌هایی از چرم گاو است. شاید شناخته شده‌ترین نسخه ی این مدل همان قدیمی‌ترین نسخه‌ی آن باشد که با لوگوی معرف ویتون عمده‌ی آن از جنس برزنت اعلا ساخته شده و البته شرکت لوئیس ویتون این کیف را در رنگ‌ها و جنس های مختلف تولید و عرضه کرده است.

جنس‌هایی چون پارچه‌های دیوار نوشته‌ها تا چرم طبیعی سنتی و مدل‌های جدیدتری که هر فصل به بازار می‌آیند. این کیف را یک کیف غیر رسمی میدانند چون می‌توان آن را در یک مراسم غیر رسمی با لباس‌هی غیررسمی مانند تی شرت و شلوار جین به دست گرفت یا بر شانه انداخت و به یک برنامه‌ی اپرا رفت. همچنین این کیف برای انواع سایز‌های بدن مناسب به نظر می‌رسد. اندازه و شکل اسپیدی آن را به کیف بی‌نقصی برای هر زنی تبدیل کرده که نیاز دارد چیزهای زیادی با خود به همراه داشته باشد.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

9. کیف موتورسیکلت بالنشیاگا Balenciaga

اگرچه نشان تجاری بالنشیاگا (Balenciaga) در سال ۱۹۱۵ تاسیس شده ولی این شرکت تجدید حیات خود را از سال ۲۰۰۳ آغاز کرد. این مربوط به زمانی است که نیکلاس گسکر کیف موتورسیکلت را به طور اختصاصی برای نمایش در خانه‌ی مد آماده و تولید کرد. کیت موسفل مدل سرشناس عاشق این کیف شد و پس از آن بالنشیاگا تصمیم گرفت که آن را به تولید انبوه رسانده و به بازار عرضه کند. در نتیجه این کیف و این نشان تجاری به تاریخ هنر مد وارد شدند. این کیف که یک اثر به روز از یک نسخه ی سنتی است از چرم نرم بسیار سبک و بادوام ساخته شده و دارای آینه های با فریم‌هایی از چرم بر روی آن است که در کنار آن‌ها جیبی برای تلفن همراه تعبیه شده است. به سگک زیپ‌ها یک بند چرمی با نشان شرکت آویخته و دارای دو دسته‌ی نواری بلند است که قابل برداشتن یا تغییر اندازه هستند. در حال حاضر گران‌قیمت‌ترین کیف موتورسیکلتی ۲٫۰۴۵ دلار قیمت دارد که البته نسخه‌های کوچکتر آن نیز با قیمت ۱۳۰۰ دلار در بازار موجود‌اند.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

8. کیف‌های اینترشیاتو شرکت بوتگا ونتا Bottega Veneta

بوتگا ونتا (Bottega Veneta) یک نشان تجاری ایتالیایی است که در عرصه‌ی تولیدات چرمی فعالیت می‌کند. همه محصولات این شرکت را با شکل و ظاهر آن و نه با آرم و نشان تجاری آن تشخیص می‌دهند. محصولات این شرکت به دلیل سادگی هنرمندانه مشهورند و معنای اسم شرکت فروشگاه ونیزی است. شعار مشهور آن ها نیز همین است: ”نیازی به نشان نیست حروف اول نام ما کافی است.“

بنیانگذاران این شرکت دو ایتالیایی ونیزی به نام‌های ویتوریو و لورا موتلدو هستند که آن را در سال ۱۹۶۶ تاسیس نموده و شیوه‌ی جدیدی را در بافتن چرم ابداع کردند. آن ها نام این شیوه‌ی ابداعی خود را اینترشیاتو (Intreccaito) گذارده و از آن پس همین شیوه‌ی تولید محصولات جایگزین نشان تجاری آن‌ها شده و محصولات‌شان به این واسطه شناخته می‌شوند. تکنیک اینترشیاتو برای تولید تعداد زیادی از کیف‌های دستی و لوازم تولیدی شرکت بوتگا ونتا به‌کار رفته است. اخیرا کیف نرو نپی وولکانو به همین شیوه و به زیبایی تمام تولید شده که ۶٫۶۵۰ دلار قیمت‌گذاری شده و به اندازه‌ی قیمت خود دارای ارزش است. البته نسخه‌های ارزان‌تر کیف‌های دوشی آن نیز به حدود قیمتی ۲۵۰۰ دلار در بازار موجود‌اند.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

7. کیف سافیانو پارادا Prada

خانه‌ی مد پارادا (Prada) در سال ۱۹۱۳ تاسیس شد ولی شهرتش تا سال ۱۹۷۸ که میوچیا پارادا اداره‌ی آن را به دست گرفت، چندان فراگیر نبود. سافیانو نوعی چرم فرآوری شده است که با هاشورهای صلیبی شکل پرجلوه‌تر شده است. همین ساختار باعث شده این چرم بادوام‌تر شده و مقاومت آن را در برابر خش و رطوبت افزایش داده است. مهمترین چیز درباره این چرم آن است که از آن برای تولید محصولات مجلل و پرزرق و برق استفاده می‌شود. کیف سافیانو دارای دو دسته و یک قفل طلایی است. یک لوگوی پارادا نیز که به شکل مثلث بوده و با حروف طلایی از بالا تا پایین نوشته شده در گوشه‌ای از آن قرار دارد. هنرمندان مشهوری چون بازیگران خانم هایلی استینفلد و لیندسی لوهان و همچنین خواننده‌ی معروف ریحانا همه در حالی‌که کیف کلاسیک پارادا را در دست داشته‌اند رویت شده‌اند. کیف‌های سافیانو (Saffiano) در انواع شکل‌ها تولید شده و اندازه‌های آن از کیف پشتی بزرگ تا نمونه‌های کوچک را در بر می‌گیرد. قیمت این کیف‌ها از حداکثر۹۶۶۰ تاحداقل ۱۷۰۰ دلار متفاوت است.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

6. کیف بانو‌ی کریستین دیور Christian Dior’s Lady

کیف جدید سنتی بانوی کریستین دیور (Christian Dior’s Lady) به عنوان هدیه توسط همسر رییس جمهور فرانسه براندت شیراک به شاهزاده دیانا اهداء شد. هنگامی‌که شاهزاده‌ی شیک‌پوش عکسی منتشر شد که کیف را در دست داشت بلافاصله کیف را به خاطر او بانو نام نهاده و از آن پس موجب تزئین بازو‌های زنان ثروتمند و با سلیقه شده است. هر یک از این کیف‌ها با دست ساخته شده و برای هریک که به شکل مربعی است لایی نرمی نیز با دست به آن دوخته شده است. قفل این کیف به دو رنگ طلایی و نقره‌ای موجود است و با یک لوگوی دو حرفی سی-دی (حروف اول دو کلمه‌ی کریستین دیور) تزئین یافته است. این در حالی است که ماده‌ی اولیه‌ای که شاید مشهورترین کیف بانو با آن ساخته شده چرم اختصاصی دیور از پوست گوساله بوده و البته شما می‌توانید با پرداخت حداکثر ۱۱۸۰۰ دلار این کیف را با جنس پوست مار افعی و نسخه‌ی کوچک غیر چرمی آن را با پرداخت ۱۲۰۰ دلار خریداری نمایید.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

5. کیف جکی گوچی Gucci Jackie

کیف جکی گوچی (Gucci Jackie) یکی از چشم‌نواز‌ترین کیف‌های دستی زنانه است که هرگز از مد نمی‌افتد. این کیف که محفظه‌ی امنی برای لوازم همراه یک خانم محسوب می‌شود، به نام هنرمند مشهوری که این کیف به افتخار او در دهه‌ی ۱۹۵۰ ساخته شده یعنی خانم جکی کندی اوناسیس نامیده شد. این کیف با اندکی تغییر شکل در سال ۱۹۹۹ بازآفرینی و به بازار عرضه شد. البته هر دو مدل قدیمی و جدید موجود و قابل خریداری است. این کیف دوش حمل که واقعا راحت و آسایش‌آور است در گوشه‌ی خود دارای آرم گوچی است که به شکل قلاب پیستونی است. این کیف که با دست در ایتالیا ساخته می شود، دارای مدل‌های مختلفی است که از مواد اولیه‌ی متفاوتی ساخته شده‌اند. گران‌قیمت‌ترین کیف جکی به قیمت ۲۰۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. البته مدل‌های ارزان‌تر که دارای لوگوی جی جی قدیمی گوچی هستند را تنها با ۱۴۵۰ دلار می‌توان خریداری نمود. همانطور که از اسمش می‌توان فهمید، جکی دارای ساختاری پیچیده ولی هیبتی خیره کننده است.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

4. کیف باگت فندی Baguette

باگت که یک اثر کلاسیک به روز شده است در سال ۱۹۹۷ توسط سیلویا ونتورینی طراحی و به نحوی ساخته شد که شبیه یک باگت فرانسوی کاملن و به راحتی در زیر بازو قرار بگیرد. از آن زمان تا کنون بیش از هزار مدل باگت (Baguette) با انواع مواد اولیه از پارچه‌ی جین گرفته تا پوست کره اسب و کروکودیل ساخته شده است. شاید مشهورترین کیف باگت متعلق به شخصیت مشهور داستان‌های مُد کری برادشو باشد که در فیلم جنسیت و شهر با در دست داشتن یک مدل بنفش پولکی آن نقش‌آفرینی کرد. پس از آن که این تصاویر پخش شد، کیف باگت بیش از پیش در میان مردم و در محافل مدُ بر سر زبان‌ها افتاد. به مناسبت پانزدهمین سال رونمایی از این کیف کتابی نیز درباره‌ی آن منتشر شد. گران‌قیمت‌ترین کیف باگت به قیمت ۶۲۲۰ دلار به فروش رسیده ولی بهای آن در ارزان‌ترین قیمت به حداقل ۱۴۰۰ دلار نیز می‌رسد.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

3. کیف کِلی هِرمِس Hermès Kelly

کیف کِلی هرمس (Hermès Kelly) یکی از نمادهای مد در عرصه‌ی تولید کیف است که تا ابد باقی خواهد ماند. هیچ کیف دیگری را نمی‌توانید بیابید که چون کِلی تلویحا نفیس بودن خود را به هر بیننده‌ای اعلام کند. این کیف که نخستین بار در سال ۱۸۹۲ به عنوان کیف زینی شکل به بازار آمد به مرور تکامل یافته و در نهایت هنگامی که در سال ۱۹۵۴ به نام شاهزاده‌ی موناکو گریس کِلی نامیده شد. از آن‌زمان هر زنی که آن را به دست می‌گیرد احساس می‌کند که یک شاهزاده است. این کیف‌ها که همه دست‌ساز هستند بین ۱۸ تا ۲۵ ساعت طول می‌شود تا ساخته شوند. گران‌قیمت‌ترین کیف کِلی که تا کنون به فروش رسیده در دسامبر ۲۰۱۳ در یک حراجی به قیمت ۱۲۵٫۰۰۰ دلار فروخته شد. این کیف که به نام طرح شمعدانی نامیده شده بود. با این‌حال ارزان قیمت‌‌ترین کِلی را به قیمت ۱۱۰۰ دلار می‌توان خرید.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

2. کیف بیرکین هِرمِس Jane Birkin

این کیف که به نام خانم بازیگر مشهور جین بیرکین (Jane Birkin) نامیده شد، نخستین بار در ۱۹۸۴ و پس از آن که خانم بیرکین در یک پرواز کاری در کنار مدیر عامل شرکت هرمس ژان لوئیس دوماس نشست و به او گفت که به دنبال پیدا کردن یک کیف آخر هفته‌ی مناسب است، رونمایی شد. دوماس پس از این ملاقات ساخت کیف را براساس یک طرح قدیمی که به سال ۱۸۹۲ بازمی‌گشت سفارش داد. این کیف نخستین بار از چرم بز و بعدها از انواع مواد اولیه‌ چون چرم پوست گاو، چرم پوست شتر مرغ،‌ پوست سوسمار و کروکودیل ساخته شد. ساخت هر کیف که با دست درست می‌شود ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد. گران‌قیمت‌ترین کیف بیرکین ۱۲۰٫۰۰۰ دلار قیمت‌دارد و از پوست کروکودیل درست شده و دارای قفلی از جنس طلای ۱۸ عیار بوده و با تکه‌های الماس تزئین شده است. با این‌حال بیشتر کیف‌های بیرکین قیمتی در حدود ۱۱۰۰۰ لار دارند.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

1. کیف آویز شنل Chanel flap bag

کیف آویز شنل (Chanel flap bag) خلاصه‌ی همه‌ی کیف‌های سبک سنتی است. این کیف به سادگی طراحی و ساخته شده است. این کیف در سال ۱۹۵۵ توسط خود کوکو شنل که از به همراه کشیدن کیف دستی خود خسته شده بود و می‌خواست یک چیز شیک برای روی شانه‌اش بسازد طراحی شد. کارل لاجرفورد در ۱۹۸۳ طرح این کیف را اندکی تغییر داد و یک قلاب سنتی سی‌سی روی آن تعبیه کرد. اگر تصمیم دارید یکی از این کیف‌ها را بخرید بهتر است زودتر دست به کار شوید چرا که تجربه ثابت کرده که قیمت آن هر سال دو برابر می‌شود. این کیف را به هرقیمتی بخرید یک سرمایه‌گذاری موفق انجام داده‌اید. گران‌قیمت‌ترین کیف آویز شنل در یک حراجی به قیمت ۲۱۶٫۰۰۰ دلار به فروش رسیده ولی نمونه‌های بسیار ارزان‌تری هم هستند که قیمت آن‌ها از حدود ۲۲۰۰ دلار شروع می شود.

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی 2018

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی شیک

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف مجلسی دخترانه 97-مدل کیف دخترانه مجلسی نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف مجلسی دخترانه چرم

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف مجلسی دخترانه 97مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

شیک ترین مدل کیف مجلسی دخترانه- مدل کیف دخترانه مجلسی زیبا

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دستی دخترانه مجلسی-مدل کیف دخترانه مجلسی ترک

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

عکس مدل کیف مجلسی دخترانه

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف مجلسی ورنی دخترانه

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف های دخترانه مجلسی

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی خارجی

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی زیبا

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی جدید

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی 2018

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

مدل کیف دخترانه مجلسی 97

مدل کیف دخترانه مجلسی و اسپرت ویژه مهمانی و نوروز 97

گردآوری: خاتون آنلاین

مطالب مرتبط:

مدل کیف مجلسی زنانه عید نوروز 1397

مدل های متنوع کیف دستی زنانه شیک ویژه عید نوروز 97

جدیدترین مدل کیف های برند شنل 2017

مدل ست های کیف و کفش جدید زنانه 2017

مدل کیف زنانه بسیار شیک سال 2016 – 1395

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟