بازیگر معروف فیلم های اکشن این بار در فیلمی کمدی


بازیگر معروف فیلم های اکشن این بار در فیلمی کمدی

رکنا: آرنولد شوارتزنگر اندکی پس از مایکل فاسبندر، به جمع بازیگران فیلم جدید دیوید سندبرگ پیوست.

بازیگر معروف فیلم های اکشن این بار در فیلمی کمدی


دیوید هسلهاف از دیگر بازیگران این فیلم کمدی ـ اکشن است. سندبرگ علاوه بر کارگردانی «کونگ فیوری» در این فیلم بازی می‌کند و تهیه‌کنندگی آن را هم بر عهده دارد.
این فیلم دنباله‌ای است برای فیلم کوتاهی که این کارگردان درباره هنرهای رزمی و فعالیت‌های پلیس Police در دهه ۱۹۸۰ ساخته بود. «کونگ فیوری» در سال ۲۰۱۵ در «دو هفته کارگردانان جشنواره کن» برای اولین بار عرضه شد و مجوز ساخت گرفت.
سث گراهام اسمیت، آرون اشمیت و دیوید کازنبرگ تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی هستند که پیش از این برای ساخت فیلم اقتباسی «آن» (برگرفته از رمان استفن کینگ) در کنار هم قرار گرفته‌اند.
کانر مک‌کاگن و فیلیپ وستگرن هم آن‌ها را در تهیه «کونگ فیوری» همراهی می‌کنند.
داستان این فیلم در سال ۱۹۸۵ رخ می‌دهد، زمانی که یکی از افسران ارشد پلیس میامی فوت می‌کند و نیروی پلیس رو به انحلال می‌رود.
آرنولد شوارتزنگر که به عنوان بازیگر Actor اصلی فیلم‌های «ترمیناتور» شهرت دارد، در سال ۲۰۱۵ با پنجمین فیلم این مجموعه روی پرده سینماها ظاهر شد. بازسازی یکی از فیلم‌های «ترمیناتور» هم در دست ساخت است.
شوارتزنگر که اکنون ۷۰ ساله است در سال ۱۹۸۲ با فیلم اکشن و موفق «کونان بربر» بهسینما Cinema آمد و سپس در فیلم‌های اکشن معروفی چون «ترمیناتور» و «شکارچی» به ایفای نقش پرداخت و با دو فیلم «دوقلوها» و «پلیس مهدکودک» بازی در ژانر کمدی را تجربه کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!