سید حسن نصرالله لبنان را در موضع قدرت قرار داد


سید حسن نصرالله لبنان را در موضع قدرت قرار داد

رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان ضمن تمجید از مواضع دبیر کل حزب الله لبنان آنرا تقویت کننده موضع رسمی این کشور در برابر رژیم صهیونیستی دانست.

خبرگزاری مهر: شیخ ماهر عبدالرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان ضمن تمجید از سخنان روز گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بیان کرد: سخنرانی نصرالله شامل همه مشکلات امت عربی و اسلامی و حل آن بود. این سخنرانی فراگیر و کامل بود.

وی افزود: نصرالله هنگامی توان مقاومت در خدمت دفاع از حقوق لبنان قرار داد، موضع رسمی لبنان را تقویت کرد و این به لبنان قدرت و قوت در مذاکرات می دهد.

عبدالرزاق گفت: میشل عون رئیس جمهور، نبیه بری رئیس پارلمان و سعد حریری نخست وزیر لبنان در قبال ثروت نفتی لبنان موضع واحد اتخاذ کنند زیرا لبنان با ارتش، ملت و مقاومت در پشت سر مواضع شجاعانه و مخالف با هر گونه امتیازی دهی شما قرار دارد.

رئیس جنبش اصلاح و وحدت لبنان بیان کرد: اجماع ملی برای عدم چشم پوشی از حق ما وجود دارد به ویژه که ما قدرت بازدارندگی در برابر دشمن داریم. لبنان در موضع قدرت و دشمن در موضع ضعف است. از آمریکا باید پرهیز شود زیرا دشمن است و به نفع منافع صهیونیستها کار می کند. کرامت ما لبنانی ها اجازه نمی دهد که در برابر آمریکا سر تعظیم فرود آوریم. اگر جنگی در دفاع از لبنان و ثروتهای آن رخ دهد ما همه به عنوان ملت لبنان سربازانی در دفاع از حقوق و کرامت مان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: آمریکا باید بداند که ما همانند امیران و برخی پادشاهان و حکام نیستم که دنباله رو آمریکا و دستورات آن باشیم ما کرامت مان را با خون شهیدان و قهرمانان مان رقم زده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟