دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem


دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem

بازی موبایل WWE Mayhem تجربه‌ای آرکید، جذاب و پر جزئیات از ورزش کشتی کج را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. در ادامه با معرفی این اثر همراه ما باشید. رشته کشتی کج را نمی‌توان در زمره علایق تمامی رزمی‌دوستان برشمرد اما با پیشرفت‌های کمپانی WWE در دو دهه گذشته و سیاست‌های ویژه‌اش به منظور نمایشی‌تر ساختن...

بازی موبایل WWE Mayhem تجربه‌ای آرکید، جذاب و پر جزئیات از ورزش کشتی کج را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. در ادامه با معرفی این اثر همراه ما باشید.

رشته کشتی کج را نمی‌توان در زمره علایق تمامی رزمی‌دوستان برشمرد اما با پیشرفت‌های کمپانی WWE در دو دهه گذشته و سیاست‌های ویژه‌اش به منظور نمایشی‌تر ساختن تمامی اتفاقات داخل رینگ، این مبارزات بی‌اساس اما جذاب و دیدنی، به یکی از پربیننده‌ترین رشته‌های ورزشی تبدیل شده است. بازی موبایل WWE Mayhem که توسط استودیو «رلیانس» (Reliance) ساخته شده و عناوین پرطرفداری مانند بازی Real Steel در کارنامه‌اش دیده می‌شود را می‌توان در زمره بهترین آثار منتشر شده با محوریت رشته کشتی کج جای داد زیرا علاوه‌بر جنبه‌های آرکید فراوان، در اختیار داشتن بخش‌های متنوع و کشتی‌گیران نامی کمپانی، تجربه‌ای متفاوت را نسبت به سایر آثار مشابه برای مخاطب خود رقم می‌زند.

دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem

در بازی موبایل WWE Mayhem موظفید تا با ورود به بخش داستانی و انتخاب تیمی مشخص، با سایر رقبا مبارزه کنید و با ارتقا مهارات کشتی‌گیران، به سطوح بالاتر و کمربندهای قهرمانی بیشتری دست پیدا کنید. بازی در ابتدا با چند مسابقه عادی میان افراد مختلف، نقش بخش آموزشی را ایفا می‌کند تا با روال کار و چگونگی رابط کاربری آشنا شوید. پس از گذراندن این مراحل و دستیابی به چند کشتی‌گیر گوناگون برای شروع، می‌توانید تیم خود را بسازید و وارد رقابت اصلی شوید. حریفان در هر اپیزود به صورت پیش‌فرض انتخاب شده‌اند و با شکست دادن هر یک از آن‌ها، به ملاقات فرد یا افرادی دیگر در رینگ خواهید رفت. اگر در هر مسابقه شکست بخورید و نتوانید حریف را پین کنید، با اخطار تند مدیر اجرایی کمپانی یعنی Triple H مواجه خواهید شد و باید مجددا مسابقه را تکرار کنید. یکی از اصلی‌ترین چالش‌های مراحل که از قضا به میزان جذابیت بازی افزوده است، به اتمام رسیدن سریع نوار استقامت یا Stamina در کشتی‌گیران است. برای شارژ شدن انرژی افراد تیم‌تان، می‌بایست هر مرتبه مبلغی را خرج نمایید که این هزینه به نسبت طلاهای جمع‌آوری شده محاسبه می‌گردد و محدودیت‌هایی را پیش روی بازیکن قرار می‌دهد.

دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem

در بازی موبایل WWE Mayhem بسیاری از کشتی‌گیرهای کلاسیک در دهه‌های هشتاد و نود و همچنین افراد مطرح این روزهای کمپانی وجود دارند و انصافا تمامی‌شان از طراحی فانتزی و پر جزئیاتی هم در عضلات بدن و هم در زمینه چهره برخوردارند. از جمله این اشخاص می‌توان به «براک لزنر» (Brock Lesnar)، «جان سینا» (John Cena)، «گلدبرگ» (Goldberg)، «رندی اورتون» (Randy Orton)، «ای جی استایلز» (AJ Styles) و دیگر کشتی‌گیران اشاره کرد.

دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem

سیستم مبارزات در این عنوان مهیج کاملا آرکید طراحی شده تا حس پویایی و هیجانات حتی کاذب نیز، لحظه‌ای از بین نروند! هرکدام از افراد موجود در بازی، دارای یک سری حرکات اولیه مانند ضربات مشت و یا لگد هستند که سرعت و یا قدرت این ضربه‌ها بسته به نوع و سبک مبارزه فرد مورد نظر متغیر است. علاوه‌بر این موارد ابتدایی که برای پر شدن نوار حرکات ویژه کاربرد دارند، تمام کننده‌ها و فنون مخصوص کشتی‌گیران نیز به شکلی بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده که با انجام به موقع آن‌ها، می‌توان نوار سلامتی رقبا را تا حد قابل توجهی کاهش داد و درصد پیروزی را بیشتر کرد. البته با رسیدن به لول‌های بالاتر و انتخاب درجه سختی‌های متوسط یا دشوار، دوام آوردن در رینگ نیز طبیعتا کار ساده‌ای نخواهد بود زیرا حریفان با گارد گرفتن‌های مداوم و همچنین بدل کردن فنون ویژه به سود خودشان، پیروز شدن در نبرد را سخت‌تر خواهند کرد.

دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem

بازی موبایل WWE Mayhem نیز مانند بسیاری از تولیدات امروز، یک اثر آنلاین است و انواع خرید‌های درون‌برنامه‌ای و لوت‌باکس‌ها را به مخاطب پیشنهاد می‌دهد. به عنوان مثال با گذشت هر 24 ساعت، چمدان‌های رایگانی را دریافت خواهید کرد که شامل محتویات مختلفی از جمله بسته‌های سلامتی، کشتی‌گیران مطرح، مقداری پول و… هستند. دریافت هر یک از موارد ذکر شده بستگی به شانس بازیکن دارد زیرا با چرخش مداوم و توقف ناگهانی، تنها برگ برنده برای رسیدن به آیتمی کاربردی، شانس است! با طی نمودن مراحل و رسیدن به لول‌های بالاتر، علاوه‌بر ورود به بخش‌هایی جذاب مانند Eventهای مختلف و مسابقات رسمی کمپانی WWE، می‌توانید افراد تیم خود را افزایش دهید و همچنین با خرید آیتم‌های مختلف، قدرت کشتی‌گیران تحت امرتان را تا حد بالایی ارتقا دهید و مسابقاتی چالش‌برانگیز‌تر را تجربه نمایید.

بازی موبایل WWE Mayhem برای افرادی که به دنبال یک سرگرمی طولانی مدت می‌گردند و از قضا به ورزش کشتی‌کج نیز علاقه‌مند هستند، گزینه‌ای بسیار مناسب و خوش‌ساخت محسوب می‌شود.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلود و معرفی بازی موبایل WWE Mayhem

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403