خادمی: با یک بازی هوشمندانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم / دیدار با نفت امیدیه بازی مرگ و زندگی است


خادمی: با یک بازی هوشمندانه توانستیم سه امتیاز را بگیریم / دیدار با نفت امیدیه بازی مرگ و زندگی است

سرمربی تیم خیبر خرم آباد بازی با نفت امیدیه را دیداری حساس و به نوعی بازی مرگ و زندگی می داند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

مهرداد خادمی در آستانه دیدار حساس با نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: بازی برابر نفت امیدیه از حساسیت بالایی برخوردار بود و به نوعی بازی مرگ و زندگی محسوب میشد ، از آنجا که صعود نفت امیدیه به دور دوم قطعی شده بود اما با این وجود بازی خوبی را به نمایش گذاشتند تیم ما در این بازی موقعیت های فراوانی را ایجاد کرد و با یک بازی هوشیارانه توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و در لیگ دو ماندگار شویم.

* نفت امیدیه با در اختیار داشتن کادر فنی قوی و بازیکنان کاربلد تیم خوبی را تشکیل داده است و در صورت ادامه این روند قطعا در مرحله نهایی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

* در خصوص حواشی ایجادشده در بازی با خوشه طلایی امیدوارم که افراد متخصص در این قضیه دخالت کنند ، قطعا خوشه طلایی در بازی های آخر تخلفاتی را انجام داده است ، البته اشتباهات داوری هم در این نتیجه بی تاثیر نبود و فدراسیون هم درباره این اشتباهات با صدور نامه ای از ما عذرخواهی کرده است ، انشاالله افراد سیاسی در این مباحث مداخله نکنند و افراد کاردان به این مسئله نگاه عادلانه داشته باشند که در این صورت تیم ما به مرحله نهایی صعود خواهد کرد و ساوه از راه یابی به مرحله دوم باز خواهد ماند ، حق تیم پاس همدان سقوط به لیگ دسته سه نبود.

* کمیته تعیین وضعیت بدون استعلام فسخ قرارداد بازیکن شهرداری فومن را اعلام کرده است و بدون دلیل موجه ایشان را بازیکن آزاد به شمار آورده است در صورتی که ایشان از تیم شهرداری فومن وجه دریافتی داشته است .

نکته جالب این است که این بازیکن به عنوان سهمیه بازیکن آزاد برای تیم شهرداری فومن بازی کرده است این مشکلاتی است که فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت باید مورد بررسی قرار دهند تا حقی از تیم ها ضایع نشود.

سقوط تیم ریشه دار پاس به لیگ دسته سه واقعا حیف است و امیدوارم با تصمیم گیری درست و به موقع هر تیمی به جایگاه اصلی خود در فوتبال دست یابد.

* سال گذشته تیم پاس همدان به مرحله نهایی لیگ دو صعود کرد اما با توجه به کسر شش امتیاز در این مرحله حضور نیافت. حضور تیم در قرعه کشی به رای کمیته انضباطی و استیناف بستگی دارد و در غیر این صورت تیم دیگری جایگزین خواهد شد.

* در این فصل حمایتی از ما صورت نگرفت تا اینکه در روز آخر آقای الله وردی اعلام کرد که در فصل آینده از خیبر حمایت خواهد کرد.تا در فصل بعد تیم خوبی برای فوتبال لرستان تشکیل شود.

* از بازیکنان خیبر و کادر فنی که صمیمانه در کنار هم حضور داشتند تشکر میکنم ،بازیکنان ما در طول یک فصل بدون دریافت ریالی با تمام وجود برای خیبر کار کردند که این امر جای قدرانی دارد ، از هوادرانی هم که مردانه و از صمیم قلب ما را مورد حمایت خود قرار دادند و در روز های سخت نیز همراه تیم بودند سپاسگزارم.

* مسئولین لرستان هیچ راه حلی را در خصوص حل مشکلات ، پیش روی خیبر قرار ندادند ، و علاوه بر اینکه همراه تیم نبودند در مواردی هم مشکلاتی را برای تیم ایجاد کردند ، به همین خاطر نتوانستیم به اهداف خود دست یابیم و انشاالله افراد دلسوز و کاردان ورزشی در سطح شهر به میدان بیایند تا بتوانیم برای ورزش و فوتبال استان اقدامات مفیدی را انجام دهیم.

مصاحبه : امیررضا رضایی

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس