پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد بوشهر شد


پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد بوشهر شد

بوشهر - در میان استقبال باشکوه مردم و مسئولان، پیکر مطهر 8 شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد بوشهر شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌بوشهر در حاشیه ورود شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مردم شهیدپرور استان بوشهر همواره استقبال گسترده‌ای از شهدا داشته‌اند و امروز نیز شاهد استقبال گرم مردم و مسئولان هستیم.

غلامحسین خسروی اضافه کرد: پیکر پاک و مطهر هشت شهید گمنام از طریق فرودگاه بوشهر و پیکر مطهر چهار شهید نیز از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شده است.

وی بیان کرد: مراسم وداع با این شهدای خوشنام ساعت ۱۹ دوشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر، گلزار شهدای خورموج، مسجد حضرت فاطمه زهرای برازجان و ساعت ۲۰ در حسینیه یادگار امام بیدخون برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ‌بوشهر خاطرنشان کرد: با خاکسپاری این شهدای گرانقدر، تعداد شهدای گمنام استان بوشهر به ۱۵۰ شهید خواهد رسید.

وی ادامه داد: روز سه‌شنبه اول اسفند همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پنج شهید در بوشهر، دو شهید در خورموج، یک شهید در برازجان، دوشهید در نخل تقی و دو شهید در بیدخون خاکسپاری می‌شوند.

خسروی افزود: پنج شهید گمنام که در بوشهر خاکسپاری می‌شوند در سن ۲۷، ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۱۹ سالگی، شهدای خورموج در سن ۲۴ و ۲۹ سالگی، شهید گمنام برازان در سن ۱۷ سالگی، شهدای نخل تقی در سن ۲۶ و ۳۰ سالگی و شهدای بیدخون در سن ۲۰ و ۲۶ سالگی به شهادت رسیده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...