یک خودرو با دو تولیدکننده مختلف: پارس تندر بخریم یا تندر 90؟


یک خودرو با دو تولیدکننده مختلف: پارس تندر بخریم یا تندر 90؟

رپورتاژ آگهی: ال نود شاید کیفیت و بازار خوبی داشته باشد اما هنگام خرید ال نود دست دوم و یا صفر و معرفی آن به جمع خانواده یا دوستان امکان ندارد که با اظهارنظرهای منفی درباره ظاهر این خودرو مواجه نشوید. برای حل این مشکل و افزایش خرید و فروش ال نود دست دوم و... نوشته یک خودرو با دو تولیدکننده مختلف: پارس تندر بخریم یا تندر 90؟...

رپورتاژ آگهی: ال نود شاید کیفیت و بازار خوبی داشته باشد اما هنگام خرید ال نود دست دوم و یا صفر و معرفی آن به جمع خانواده یا دوستان امکان ندارد که با اظهارنظرهای منفی درباره ظاهر این خودرو مواجه نشوید. برای حل این مشکل و افزایش خرید و فروش ال نود دست دوم و یا نو شرکت پارس‌خودرو راه‌حلی اندیشیده است. چراغ‌های عقب این خودرو تا حدودی طراحی صندوق عقب ماشین را تغییر داده است.

یک خودرو با دو تولیدکننده مختلف: پارس تندر بخریم یا تندر 90؟

یک نقطه ضعف بزرگ ال نود، ضبط‌های این خودرو است. با وجود اینکه در این رنج قیمتی، ماشین ۲۰۶ پیشرفتی در ضبط صوت خود داشته است اما این موضوع در مورد ال نود منجر به ایجاد رقابت در پارس‌خودرو و یا ایران خودرو نشده است. ضبط اصلی ال نود قابلیت اتصال یو اس بی یا بلوتوث ندارد. امکان حرف زدن با موبایل با بلوتوث هم قاعدتاً میسر نیست. اگر گوش دادن به موسیقی برایتان اهمیت دارد باید ضبط را عوض کنید و دستی به باندهای آن بکشید. مدل e0 پایین‌ترین نسخه ال 90 است که شاید امکانات آن هیچ کسی را به وجد نیاورد. داشبورد آن چراغ ندارد و شیشه‌ها دستی بالا و پایین می‌شوند.

هنگام خرید ال نود دست دوم می‌توانید با یک نگاه به سپر مدل آن را تشخیص بدهید. اگر سپر مشکی بود ماشین روبروی شما مدل e0 است. اگر سپر به رنگ خودرو بود و نوارهایی به رنگ استیل روی جلوپنجره بود یک مدل e2 مقابل شماست اما اگر رنگ آن مشکی بود یک مدل از آن پایین‌تر است. در وب‌سایت ایران خودرو آمده است که: «ازنظر جادار بودن همین بس که سه نفر با قد 180 سانتی‌متر می‌توانند به‌راحتی در صندلی عقب تندر 90 بنشینند.» اما این وب‌سایت ننوشته که صندلی‌های سفت و ناراحت ال نود ممکن است باعث ناراحتی مسافران عقب شود.

یک خودرو با دو تولیدکننده مختلف: پارس تندر بخریم یا تندر 90؟
ایران خودرو نیز برای رفع عیب و ایرادات تندرهای قدیمی در مدل پلاس اتومات سعی کرده که مشکلات ظاهری زیادی را از طریق طرح جدید سپر جلو و عقب، تریم داخلی مشکی، طرح جدید کنسول وسط و داشبورد، طرح جدید رودری‌ها و دستگیره جدید درب‌ها همرنگ با بدنه تغییر دهد.

یک خودرو با دو تولیدکننده مختلف: پارس تندر بخریم یا تندر 90؟

پارس تندر از لحاظ کیفیت و امکانات بسیار مشابه تندر ۹۰ است. البته ظاهر این دو اندکی با هم فرق دارد و انتخاب میان آنها سلیقه خود شماست. اگر به سختی و با هزار قسط و وام پول خرید ال نود دست دوم و یا صفر را فراهم کرده اید پایین‌ترین مدل ال نود در شرکت ایران خودرو ارزان‌تر از همه است. مدل e2 ایران خودرو ۳۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نمایندگی قیمت دارد اما همان مدل در پارس‌خودرو یک میلیون تومان گران‌تر است. پیشرفته‌ترین مدل ال نود که همان پلاس یا اتومات بوده در ایران خودرو حدود ۶۰۰ هزار تومان از پارس‌خودرو گران‌تر است. مدل اتومات تندر نود ۴۷ میلیون ۵۰۰ تومان در پارس‌خودرو و در ایران خودرو ۴۸ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان قیمت دارد. البته یک مدل دیگر از تندر اتومات در ایران‌خودرو نیز با قیمت پارس‌خودرو تولید می‌شود.

منبع: ویرلن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟