ساحل «درک» آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است


ساحل «درک» آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است

کنارک - بخشدار زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این بخش با داشتن سواحل زیبا و بکر و میوه های گرمسیری مهد جذب گردشگر در جنوب استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید احلال زهی امشب در نخستین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش «زرآباد»، اظهار داشت: این نقطه از ایران اسلامی از معدود نقاط منحصر به فرد کشور است که چند قابلیت مهم و تاثیر گذار از جمله کشاورزی، صیادی و گردشگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی هماهنگی های لازم انجام شده است، افزود: ساحل «درک» زرآباد یکی از زیباترین و بکرترین نقاط کشور است که مسافران و گردشگران با سفر به این نقطه از استان پهناور سیستان و بلوچستان می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

شهردار شهر زرآباد نیز در این جلسه، اظهار داشت: خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای نمایش فرهنگ مهمان نوازی مردم «زرآباد» است.

عبدالله برکی ادامه داد: پارک ملت شهر «زرآباد» همچون ادوار گذشته پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است.

مرادبخش اسدالهی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک نیز با اشاره به آمادگی این نهاد جهت استقبال از مسافران نوروزی، گفت: منطقه جنوب سیستان و بلوچستان از ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری برخوردار است و پایگاه امداد و نجات دریایی و پایگاه جاده ای بخش «زرآباد» جهت خدمت رسانی به مسافران نوروزی آمادگی لازم را دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد