دستگیری کلاه‌بردار میلیاردی در خراسان‌شمالی


فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاه‌بردار حرفه‌ای و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش 5 میلیارد و 760 میلیون ریال در شهرستان بجنورد خبر داد. به گزارش فارس، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره کلاه‌برداری از یکی از...

دستگیری کلاه‌بردار میلیاردی در خراسان‌شمالی

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاه‌بردار حرفه‌ای و کشف یک فقره کلاه‌برداری به ارزش 5 میلیارد و 760 میلیون ریال در شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش فارس، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی اعلام یک فقره کلاه‌برداری از یکی از ادارات دولتی استان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای فرد موردنظر شدند، افزود: متهم در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه متهم با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و مدارک اقدام به کلاه‌برداری از یکی از ادارات دولتی استان کرده بود، گفت: متهم در بازجویی فنی به بزه انتسابی و کلاه‌برداری به ارزش 5 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم بعد از تکمیل تحقیقات برای انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اقدامی که آسایش و امنیت شهروندان را سلب کند، به‌شدت برخورد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...