ماجراجویی مجازی در بازی کلوپ کارآگاهان+ دانلود


ماجراجویی مجازی در بازی کلوپ کارآگاهان+ دانلود

گروه فناوری اطلاعات ــ کلوپ کارآگاهان بازی ماجراجویی است که برای گوشی‌های هوشمند ‌طراحی‌شده و داستان این بازی درباره حل پرونده قتلی است که برای حل آن کارآگاه پرونده باید تمامی سرنخ‌های آن را کنار هم آورد و به پرسش‌هایی که در ذهن خود است پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کلوپ کارآگاهان بازی ماجراجویی است که برای گوشی‌های هوشمند توسط شرکت اندیشه وران طراحی‌شده است. داستان این بازی درباره حل پرونده قتلی است که برای حل آن کارآگاه پرونده باید تمامی سرنخ‌های آن را کنار هم آورد و به پرسش‌هایی که در ذهن خود است پاسخ دهد. کارآگاه برای حل پرونده و به‌دست آوردن سرنخ‌ها باید با افرادی که در صحنه قتل یا مظنونان پروند صحبت کند و یا از آن‌ها بازجویی نماید، همچنین شواهد صحنه قتل را برسی کند. این شواهد گاه اثر انگشتی، گاه ردپایی مرموز و یا گاه دکمه لباسی که درصحنه قتل جامانده او را برای حل پرونده یاری می‌رساند.
ماجراجویی مجازی در بازی کلوپ کارآگاهان+ دانلود
کارآگاه در بازی به معما‌های هم برمی‌خورد که باید آن‌ها را حل کند تا سرنخ‌های مورد نظر را به‌دست آورد. محیط بازی کاملاً سه‌بعدی ریل تامی است که به سبک ایران قدیم درست‌شده خیابان‌های لاله زا، گراند هتل به همان‌گونه بازسازی شده تا لذت بازی در آن را دوچندان کند. کاراکتر‌ها با پوششی که در زمان خود داشته‌اند ساخته‌شده. همه این‌ها دست به دست هم شده که بازی کلوپ کارآگاهان یکی از بهترین بازی‌های ماجراجویی در ژانر خود باشد.

بازی کلوپ کارآگاهان همان‌طور که از اسمش پیداست مختص به کارآگاهی خاص نمی‌شود و برای ساخت آن طوری برنامه‌ریزی شده که به‌راحتی مراحل بدون نیاز به آپدیت کلی بازی اضافه شود. بازی‌کننده در ابتدا هنگام نصب بازی قسمتی از بازی را هم درگوشی خود دارد و بعد از آن برای ادامه باید هر قسمت را دریافت کند.
ماجراجویی مجازی در بازی کلوپ کارآگاهان+ دانلود
سازنده به صورتی بازی را ساخته که در آینده با اضافه شدن داستان‌های دیگر بازی را توسعه دهد. دو سبک متفاوت در برنامه‌نویسی بازی پیاده‌سازی شده؛ که هر داستان می‌تواند یکی از این دو سبک باشد. برای شروع آن سازنده بازی گیم پلی داستان اول خود را به‌صورت سوم شخص درآورده و احتمال این را می‌دهد که داستان بعدی آن به‌صورت اول‌شخص بیان شود. البته المان‌ها و روند داستانی آن به یک‌گونه می‌باشد و حل معماها، گفت‌وگوها، برسی صحنه قتل، به دست آوردن سرنخ‌ها و پاسخ‌ها در هر دو سبک به یک‌گونه است.

‌صدابرداری شخصیت‌های بازی به‌صورت حرفه‌ای انجام شده و تمامی کارکترهائی که در صحنه هستند صدای منحصربه‌فرد خود را دارند. علاوه بر این سازنده تمامی قابلیت‌های ممکن را استفاده کرده است. صداگذاری به نحوی دقیق انجام‌شده که کارکتر‌ها هنگام راه رفتن در سطوح مختلف صدای پای متفاوتی دارند. هر قسمت از بازی موسیقی و صدای محیطی خود را داد، سازنده تمامی موارد مورد نظر از یک صداگذاری خوب است را رعایت کرده است.
ماجراجویی مجازی در بازی کلوپ کارآگاهان+ دانلود

از روند این بازی درمیابیم که هر قسمت از بازی، داستان و پرونده‌ خود را دارد، که خود باعث زیباتر شدن آن می‌شود. قرار نیست که در این بازی داستان صرفاً به یک پرونده و به یک کارآگاه ختم شود، برای همین شده که نامش را کلوپ کارآگاهان گذاشتند. این بازی در سه حالت گرافیکی طراحی شده که هر کدام حجم دانلود متفاوتی و گرافیک متفاوتی دارد به‌صورت پیش‌فرض در حالت گرافیکی متوسط تنظیم شده است.

در صورتی که رم گوشی شما پایین باشد یا حجم دانلود مدنظرتان کا است می‌توانید حالت گرافیکی آن را پایین انتخاب کنید. اما در صورتی که گرافیک و جزئیات بهتری مدنظر دارید می‌توانید حالت گرافیکی بالا را انتخاب کنید .شما می‌توانیدبرای دریافت این بازی و جزئیات بیشتر در مورد آن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان