برد ذوب آهن با دکلهای 190 سانتیمتری


ذوب آهن با اتکا به روش مورد علاقه امیر قلعه نویی توانست لوکوموتیو تاشکند را در فولاد شهر با دو گل مغلوب کند.

به گزارش" ورزش سه" ذوب آهن در دومین بازی اش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در زمین خودش با دو گل لوکوموتیو تاشکند را شکست داد و با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.


ذوب آهن این بازی را با اتکا به روش مورد علاقه امیرقلعه نویی برد. بازی مستقیم و ارسال های پرتعداد از کناره ها با توجه به حضور بازیکنان بلند قد در خط حمله باعث شد تا ذوب آهن بارها از این روش روی دروازه لوکوموتیو خطرناک ظاهر شود. تعداد سانترهای ذوبی ها در این بازی بسیار زیاد بود و دو مهاجم سرزن این تیم استنلی کی روش و مرتضی تبریزی بارها ضربات سر را در هجده قدم زدند. تعداد بالای این سانترها حتی در یک صحنه درگیری لفظی مرتضی تبریزی را که از کی روش ناراحت بود که چرا قبل از او ضربه سر را زده همراه داشت.

برد ذوب آهن  با دکلهای 190 سانتیمتری


با این وجود گل اول ذوب آهن روی یک سانتر زیبا از محمد حسینی و ضربه سر محکم مرتضی تبریزی به دست آمد. ذوب آهن بعد از این گل نیز بارها با استفاده از ارسال ها و ضربات سر شانس رسیدن به گل را داشت اما در نهایت محمد حسینی یکی از ارسال ها را در برگشت با ضربه چکشی تبدیل به گل دوم ذوب آهن کرد.

برد ذوب آهن  با دکلهای 190 سانتیمتری


با این وجود می توان گفت ذوب آهن اولین سه امتیازش را با اتکا به دکل های 190 سانتیمتری اش در خط حمله و ارسال هایی که از کناره ها انجام می داد به دست آورد که این همان روش محبوب امیرقلعه نویی است.

برد ذوب آهن  با دکلهای 190 سانتیمتری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟