کنسرت گروه موسیقی آلمانی شیلر در تهران برگزار می‌شود


کنسرت گروه موسیقی آلمانی شیلر در تهران برگزار می‌شود

گروه گروه موسیقی آلمانی شیلر پس از کنسرت های موفق آذر ماه گذشته در تهران برای اجرای سه کنسرت دیگر در اسفند ماه به ایران سفر خواهد کرد. شیلر نخستین گروه موسیقی غربی بود که پس از 39 سال موفق به اجرای کنسرت در ایران می‌شد. کریستوفر فون دیلن به همراه گروه موسیقی الکترونیک “شیلر” (Schiller) سه کنسرت جدید در ایران اجرا خواهد کرد. این...

گروه گروه موسیقی آلمانی شیلر پس از کنسرت های موفق آذر ماه گذشته در تهران برای اجرای سه کنسرت دیگر در اسفند ماه به ایران سفر خواهد کرد. شیلر نخستین گروه موسیقی غربی بود که پس از ۳۹ سال موفق به اجرای کنسرت در ایران می‌شد.

کنسرت گروه موسیقی آلمانی شیلر در تهران برگزار می‌شود

کنسرت گروه موسیقی آلمانی شیلر در تهران برگزار می‌شود

کریستوفر فون دیلن به همراه گروه موسیقی الکترونیک “شیلر” (Schiller) سه کنسرت جدید در ایران اجرا خواهد کرد. این کنسرت‌ها در روزهای ۴ تا ۶ مارس (۱۳ تا ۱۵ اسفند) در تالار کنسرت وزارت کشور برگزار خواهد شد.

گروه شیلر برای نخستین بار در آذر ماه ۱۳۹۶ برای اجرای دو کنسرت به ایران دعوت شده و با استقبال وسیع علاقمندان موسیقی غربی روبرو شده بود. بلیط‌های دو کنسرت به سرعت به فروش رفته بود و بدین خاطر برنامه این گروه برای سه شب دیگر هم تمدید شد.

شیلر نخستین گروه موسیقی غربی بود که پس از ۳۹ سال موفق به اجرای کنسرت در ایران می‌شد. این گروه از محبوب‌ترین گروه‌های موسیقی الکترونیک اروپایی در میان علاقمندان به این نوع از موسیقی در ایران به شمار می‌رود.

به نوشته “فایننشال تریبون” به نقل از مهدی کاشی و مصطفی کبیری، دو تن از سازمان‌دهندگان کنسرت شیلر در تهران که از اعضای شرکت فرهنگی و هنری “نای و نی” هستند، قرار است این گروه موسیقی الکترونیک هم چند قطعه معروف و خاطره‌انگیز خود و هم قطعاتی جدید را در تهران اجرا کند.

“نای و نی” سازمان‌دهنده کنسرت‌های ماه آذر ۹۶ گروه شیلر در تهران هم بود. به نوشته پورتال موسیقی “ریتم نو” رزرو بلیط کنسرت از روز دوشنبه (۱۹ فوریه / ۳۰ بهمن) آغاز شده است.

گروه شیلر

گروه موسیقی الکترونیک شیلر در سال ۱۹۹۸ توسط کریستوفر فون دیلن و میرکو فون اشلیفن پایه نهاده شد. نام این گروه برگرفته از نام فریدریش شیلر، شاعر و نمایشنامه‌نویس آلمانی قرن هجدهم میلادی است. این گروه از همان نخستین تک‌‌آهنگ خود به نام “Glockenspiel” (زنگ ناقوس) با موفقیت بسیار در آلمان روبرو شد. فون اشلیفن در سال ۲۰۰۲ به همکاری‌اش با شیلر پایان داد و سرپرستی گروه را به فون دیلن سپرد.

فون دیلر خودش ترانه نمی‌سازد و از هنرمندان میهمان برای اجرای ترانه دعوت به همکاری می‌کند.

کنسرت آینده گروه شیلر در تهران بدون همراهی خواننده میهمان و تنها دربرگیرنده موسیقی سازی (اینسترومنتال) الکترونیک خواهد بود.

وبگردی سایت کسب و کار بازده

کنسرت گروه موسیقی آلمانی شیلر در تهران برگزار می‌شود

خبرخوان هفته

مسلمانان و یهودیان با طرح ممنوعیت ختنه پسران در ایسلند مخالفت کردند اقدام وزارت کشور برای تهیه پیش نویس لایحه تجمعات قانونی ۵ کالای غیراستاندارد در استان تهران معرفی و توقیف شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش