واکنش حسن نایبی بعد از مشخص شدن گروه تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در جام جهانی


واکنش حسن نایبی بعد از مشخص شدن گروه تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، خرداد ماه سال آینده تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان کشورمان در بازی‌های جام جهانی به میزبانی فیلیپین شرکت خواهند کرد. بسکتبالیست‌های کشورمان در اولین حضور جهانی خود با تیم‌های آندورا، چک، آمریکا و اوگاندا هم گروه شده‌اند. در آخرین رنکینگ فیبا بسکتبال سه نفره زنان ایران با صعود قابل توجه بالاتر از...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، خرداد ماه سال آینده تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان کشورمان در بازی‌های جام جهانی به میزبانی فیلیپین شرکت خواهند کرد.

بسکتبالیست‌های کشورمان در اولین حضور جهانی خود با تیم‌های آندورا، چک، آمریکا و اوگاندا هم گروه شده‌اند.

در آخرین رنکینگ فیبا بسکتبال سه نفره زنان ایران با صعود قابل توجه بالاتر از کشورهایی همچون آمریکا، اسپانیا، ژاپن و… قرار گرفت.

افسانه حسن نایبی در گفتگو با “ورزش بانوان” در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان کشورمان برای حضور در جام جهانی بسکتبال اظهار کرد: با تیم‌های قدرتمندی از جمله تیم ملی بسکتبال زنان آمریکا هم گروه هستیم. امکان صعود دو تیم از هر گروه وجود دارد و امیدوارم ایران جز آن باشد. با این حال امیدوارم تا برگزاری مسابقات تمرینات فشرده‌ای پشت سربگذاریم. در شرایط فعلی بانوان رقابت در سوپر لیگ را پیگیری می‎کنند و تا ۱۸ اسفند ماه نیز در باشگاه‌های خود خواهند بود. هنوز ترکیب تیم ملی برای بازی‌های جام جهانی مشخص نشده است اما قطعا ضمن مشورت با رئیس و نایب رئیس فدراسیون بسکتبال بازیکنان با تجربه، سرعتی و چابک‌تر به اردوهای تیم ملی سه علیه سه دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان خاطر نشان کرد: از طرفی مسئول امور بانوان فدراسیون بسکتبال نیز به تازگی تغییر کرده و هنوز فرصتی برای گفتگو در خصوص تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان با خانم شجاعی فراهم نشده است. بعید می‌دانم اردوها قبل از سال ۹۷ برگزار شود، ضمن اینکه فراهم کردن بازی تدارکاتی عملکرد بانوان را ارتقا می‌بخشد و امیدوارم تا قبل از بازی‌های جام جهانی این امکان برای بانوان ایران ایجاد شود.

وی در پایان گفت: تیم بسکتبال زنان ایران بعد از ۳۸ سال دو اعزام برون مرزی به مسابقات سه علیه سه را تجربه کرده است یکی تورنمنت بین المللی قزاقستان و دیگری در ترکمنستان. اما اولین تجربه جهانی را پیش رو داریم و قطعا این رقابت‌ها سخت و سنگین خواهد بود. با این حال مطمئن هستم پتانسیل بسکتبالیست‌های ایران بسیار بالا است و توانایی بالایی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها