برداشت سبز 30 درصد از مزارع شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی گفت: ۳۰ درصد از مزارع نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به صورت سبز برداشت شد.

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، گودرز مراد سلطانی گفت: با همت تلاشگران کشت و صنعت سلمان فارسی در بخش کشاورزی و صنعت ، پایان عملیات برداشت نیشکر رقم خورد و از مجموع سطح قابل برداشت هشت هزار و ۲۰۰ هکتاری نیشکر این شرکت، بیش از ۷۵۰ هزار تن نیشکر برداشت شد که این میزان برداشت نیشکر نسبت به سال گذشته بیش از ۷۰ هزار تن افزایش یافت.

وی افزود: امسال با برنامه ریزی و همت کلیه کارکنان ، تولید ۸۳ هزار تن شکر با ضریب استحصال ۱۱ درصد در شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی محقق شد که در مقایسه با سال‌های گذشته یک رکورد بی سابقه محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حرکت در مسیر برداشت سبز نیشکر و توجه به مسائل زیست محیطی ، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته ۳۰ درصد از مزارع نیشکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به صورت سبز برداشت شد.
گودرز مراد سلطانی گفت: بیش از ۹۹درصد پرسنل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی بومی خوزستان هستند و عمده آن‌ها نیز از مناطق حدفاصل شادگان تا اهواز جذب شده‌اند.

عضویت در کانال تلگرامی خبرگزاری موج