گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!


مطلب گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ آیا می‌دانید قیمت گران‌ترین گوشی جهان چقدر است؟ در این مطلب با لیستی از گران قیمت‌ترین گوشی‌های دنیا آشنا خواهید شد. از دیدن این لیست لذت...

آیا می‌دانید قیمت گران‌ترین گوشی جهان چقدر است؟ در این مطلب با لیستی از گران قیمت‌ترین گوشی‌های دنیا آشنا خواهید شد. از دیدن این لیست لذت ببرید!

گوشی‌های هوشمند به بخش مهمی از زندگی امروزی ما تبدیل شده اند، اما آیا پرداخت چنین بهایی برای یک موبایل عاقلانه است. بسیاری از ثروتمندان جهان زندگی لوکس را دوست دارند و شاید پرداخت چنین هزینه‌هایی برای آنان کاملا هم منطقی باشد!

لیست ۱۰ موبایل گران قیمت جهان

این مطلب، گران ترین گوشی‌های موبایل جهان را به شما نشان خواهد داد. این لیست به‌ترتیب قیمت ۱۰ گوشی گران جهان تنظیم شده و شما، باارزش‌ترین آنها را در انتهای لیست خواهید یافت. با تکراتو همراه باشید.

۱۰. ورتو سیگنچر دایموند (Vertu Signature Diamond)

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

اولین گوشی هوشمندی که در لیست گران‌ترین گوشی جهان قرار می‌گیرد، اثری از ورتو (Vertu) است. ورتو یک سازنده بریتانیایی است که گوشی‌های لوکس دست ساز زیادی را تاکنون روانه بازار کرده است.

سیگنچر دایموند از پلاتین ساخته شده و به ادعای این شرکت با بهترین و دقیق‌ترین فرآیند ساخت دست‌ساز، و نه با ماشین آلات، تولید شده است. در ساخت این اسمارت فون از ۲۰۰ قطعه کوچک الماس استفاده شده که قیمت نهایی آن را به ۸۰ هزار دلار (۳۶۰ میلیون تومان) رسانده است.

توجه: قیمت های اعلام شده به تومان تبدیل می‌شوند و قیمت دلار در روز نگارش ۴۵۰۰ تومان است!

۹. آیفون پرنسس پلاس (iPhone Princess Plus)

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

آیفون پرینسس پلاس هیچ تفاوتی با یک آیفون معمولی ندارد، اما برای اینکه بتواند در لیست گران‌ترین موبایل‌های دنیا جای بگیرد، دلایل منطقی خود را دارد. این آیفون توسط طراح معروف اتریشی، پیتر آلیسون طراحی شده است.

البته این تمام ماجرا نیست، در ساخت این پرنسس، ۱۸۰ الماس برش خورده استفاده شده است و بر اساس گفته‌های پیتر آلیسون این الماس‌ها از بهترین و باکیفیت‌ترین در نوع خود هستند؛ بنابراین، این موضوع شاید قیمت ۱۷۶ هزار دلاری آن را توجیح کند. قیمتی که با تبدیل آن به تومان برابر است با ۷۹۲ میلیون تومان، انصافا رقم حیرت‌انگیزی است.

۸. بلک دایموند (BlackDiamond VIPN)

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

در جایگاه هشتم لیست گران‌ترین گوشی جهان، بلک دایموند از سونی اریکسون قرار دارد. Jaren Goh شخصی است که این کانسپت را طراحی کرده است. تکنولوژی LED ارگانیک و پلی‌کربنات آینه‌ای باعث شده که هیچ گوشی دیگری نتواند صفحه نمایش آن را به چالش بکشد.

دو قطعه الماس این گوشی هوشمندرا تزئین کرده‌اند، یکی بر روی دکمه ناوبری آن جای گرفته و از قطعه دیگر برای زینت بخشیدن به پنل پشتی آن استفاده شده است. قیمت این گوشی موبایل ۳۰۰ هزار دلار (۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان) است.

۷. ورتو سیگنچر کبرا (Vertu Signature Cobra)

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

هفتمین گوشی گران قیمت دنیا در لیست ما بازهم به کمپانی ورتو تعلق دارد. وجود جواهرات تزئین شده به شکل مار کبری در گوشه این دستگاه دلیل نام‌گذاری آن را به خوبی نشان می‌دهد. برای تزئین این کبرای پرهزینه، از هنر جواهرساز معروف فرانسوی، Boucheron، بهره برده شده است. قیمتی از این دستگاه اعلام نشده است، یا حداقل در منبع خبری ما وجود نداشت.

۶. Gresso Luxor Las Vegas Jackpot

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

این گوشی از محصولات Gresso، یک سازنده گوشی‌های لوکس است که لاکسور لاس وگاس جکپات نامیده شده است. این شرکت در سال ۲۰۰۵ در سوئیس تاسیس شد.

در ساخت این موبایل گران قیمت، ۱۸۰ گرم طلا به کار رفته، در حالی که این تقریبا، تنها وزن یک گوشی هوشمند امروزی است. پنل پشتی آن از چوب درخت مخصوصی در جنگل‌های آفریقا تهیه شده که حدودا عمری ۲۰۰ ساله دارد و جای تعجب نیست که گران‌ترین چوب جهان است.

کلیدهای این گوشی از کریستال‌های یاقوت کبد ساخته شده و قیمت ۱ میلیون دلاری دارد. تبدیل آن به تومان، رقم باورنکردنی ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون را نشان می‌دهد و این تازه نیمه راه از لیست گران قیمت ترین گوشی‌های جهان است!

۵. دایموند کریپتو (Diamond Crypto)

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

این گوشی لوکس ویندوز CE توسط طراح معروف پیتر آلیسون خلق شده و قیمت آن ۱.۳ میلیون دلار است، اما هنوز گران ترین گوشی جهان نیست!

۵۰ قطعه الماس که ۱۰ قطعه از نوع کمیاب آبی است. علاوه بر این بخش‌هایی از این دستگاه از طلا ساخته شده و جالب اینجاست که از تکنولوژی محافظت در برابر آدم ربایی نیز استفاده شده است.

۴. GoldVish Le Million

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

امانوئل گوئیت (Emmanuel Gueit)، طراح این گوشی لوکس است. لوکس‌ترین و گرانترین گوشی موبایل Le Million با برچسب قیمتی عجیبی در سوئیس، قیمت‌گذاری شده است. این موبایل در کتاب رکوردهای گینس به عنوان گران‌ترین گوشی جهان به ثبت رسید و در سپتامبر ۲۰۰۶ در “نمایشگاه میلیونرها “ در کن فرانسه با قیمت ۱.۳ میلیون دلار (۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان) فروخته شد.

۲۰ قیراط الماس VVS1 و ساخت بخش‌هایی از طلای ۱۸ عیار، در برچسب این قیمت نجومی نقش داده است.

۳. iPhone 3G King’s Button

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

جایگاه سوم لیست گران ترین گوشی های دنیا را یک آیفون اشغال کرده است، اما آیفونی که توسط جواهرساز مشهور اتریشی، پیتر آلیسون خلق شده است. آلیسون برای تزئین این اسمارت فون از ۱۳۸ قطعه الماس استفاده کرده است و این موضوع قیمت آن را به رقم ۲.۴ میلیون دلار (۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان) رسانده است.

یک الماس سفید ۶.۶ قیراطی زینت بخش دکمه اصلی هوم شده که زیبایی آن را دو چندان کرده است. آیا برای خرید این گوشی لوکس مشتاق نشده‌اید؟!

۲. Supreme Goldstriker iPhone

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

دومین گوشی گران قیمت جهان نیز یک آیفون است. آیفون Supreme با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۳.۲ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

البته مسلما این مبلغ هنگفت هیچ ارتباطی به فضای ذخیره‌سازی آن ندارد. درواقع ۲۷۱ گرم طلای ۲۲ عیار و ۵۳ الماس یک قیراطی که دورتا دور نمایشگر آن را زینت بخشیده، دلیل اصلی قیمت گران این تلفن همراه است.

کلید اصلی نیز با یک الماس نادر ۷.۱ قیراطی پوشانده شده است. قیمت این اسمارت فون به تومان برابر است با ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان؛ اما جالب است که این مدل نیز به عنوان گران‌ترین موبایل جهان شناخته نمی‌شود!

۱. آیفون دایموند رز (Diamond Rose iPhone)

گران‌ترین گوشی جهان ؛ با قیمت نجومی این موبایل به دور دنیا سفر کنید!

و اکنون نوبت به آن رسید که گران‌ترین گوشی موبایل جهان را به شما معرفی کنیم و بازهم نامی از اپل به چشم می‌خورد. دایموند رز یک گوشی آیفون ۴ گیگابایتی است که توسط استوارت هیوز (Stuart Hughes) طراحی شده است.

قاب ساخته شده از ۵۰۰ قصعه الماس به مجموع ۱۰۰ قیراط، لوگوی اپل طراحی شده با ۵۳ قطعه الماس اضافی و کلید اصلی هوم ساخته شده از یک الماس صورتی ۸ قیراطی دستگاهی را خلق کرده که ۸ میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است.

با گران ترین گوشی جهان آشنا شوید. آیفون دایموند رز با برچسب قیمتی ۳۶ میلیارد تومانی خودنمایی می‌کند! رقم حیرت انگیزی است، شما غیر از این فکر می‌کنید؟!

.

منبع: quora

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران