آتش نشانی در آریانا سیر دالاهو


پای آتش نشانی به آریانا سیر دالاهو رسید! دالاهو رسمی دارد که هر دوشنبه موضوعی برای آموزش و یادگیری در آن مطرح می شود. این جلسات فرصتی است برای پرسش و پاسخ و البته یادآوری و مرور برخی نکات ضروری. این هفته میزبان کسانی بودیم که شغل شان بسیار مورد توجه است و پر خطر! دوست دارید بدانید این هفته در دوشنبه های آموزشی اریانا سیر دالاهو چه گذشت؟

پای آتش نشانی به آریانا سیر دالاهو رسید! دالاهو رسمی دارد که هر دوشنبه موضوعی برای آموزش و یادگیری در آن مطرح می‌شود. این جلسات فرصتی است برای پرسش و پاسخ و البته یادآوری و مرور برخی نکات ضروری. این هفته میزبان کسانی بودیم که شغل‌شان بسیار مورد توجه است و پر خطر! دوست دارید بدانید این هفته در دوشنبه‌های آموزشی اریانا سیر دالاهو چه گذشت؟

ایمنی در محیط کار و آموزش همکاران

در راستای حفظ ایمنی و بهداشت در محیط کار، این بار نوبت به آشنایی و استفاده از کپسول آتش‌نشانی رسید. دو نفراز عزیزان آتش‌نشان از مرکز آتش‌نشانی نزدیک به آریانا سیر دالاهو به دفتر آمدند تا درباره حریق و نحوه‌ی برخورد با شرایط بحرانی هنگام اتش‌سوزی با ما صحبت کنند.

زنگ تئوری آتش‌نشانی

فضای دوستانه و توضیحات خوب آقای سلطانی سبب شد تا همه همکاران در کلاس، حسابی مجذوب آموزش شوند. ایشان در مورد انواع حریق و کپسول‌های آتش‌خاموش‌کن موجود در بازار صحبت کردند. توضیحات جامع و کامل بود و در نهایت در مورد نحوه استفاده از کپسول آتش‌نشانی توضیحاتی دادند. همکاران در این بین سئوالات و ابهام‌های خود را مطرح می‌کردند.

حالا وقت عمل است

پس از تمام شدن صحبت‌های شفاهی، به محلی سر باز رفتیم تا نحوه کار با کپسول آتش‌نشانی را به صورت عملی ببینیم. با کمک آقای سلطانی و همکار دیگرشان آقای حسنی، آتشی کنترل شده و ساختگی ساختیم. چند نفراز همکاران داوطلب شدند و آتش را با کپسول خاموش کردند.

آتش نشانی در آریانا سیر دالاهو

آتش نشانی در آریانا سیر دالاهو

پایان یک روز آموزشی

در پایان جو صمیمی موجود سبب شد تا آتش‌نشانان عزیز درباره سختی‌ها و مشکلات کاری‌شان برای‌مان بیشتر بگویند. پس از پذیرایی و گذشت بیش از یک ساعت از این عزیزان خداحافظی کردیم. به این ترتیب روز آموزشی دیگری در دالاهو به پایان رسید.


1396/12/03 | کد مطلب: 4065
برچسب‌ها: مجله دالاهو
آتش نشانی در آریانا سیر دالاهو
آتش نشانی در آریانا سیر دالاهو هانیه کاظمی
آتش نشانی در آریانا سیر دالاهو

مهندس برق، فوق لیسانس مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر