تصاویر و مشخصات فنی کامل هواوی آنر 7 سی منتشر شد


تصاویر و مشخصات فنی کامل هواوی آنر 7 سی منتشر شد

تصاویر و مشخصات فنی کاملی از گوشی هواوی آنر 7 سی (Huawei Honor 7C)‌ به لطف قرارگیری در سایت تنا اینک در دسترس است. آنر 7 سی نسل جدید آنر 6 سی خواهد بود و در بهار پیش رو معرفی می‌شود. دو مدل گوشی هوشمند جدید با برند هواوی آنر به تازگی در سایت رگولاتوری... نوشته تصاویر و مشخصات فنی کامل هواوی آنر 7 سی منتشر شد اولین بار در گجت...

تصاویر و مشخصات فنی کاملی از گوشی هواوی آنر 7 سی (Huawei Honor 7C)‌ به لطف قرارگیری در سایت تنا اینک در دسترس است. آنر 7 سی نسل جدید آنر 6 سی خواهد بود و در بهار پیش رو معرفی می‌شود.

دو مدل گوشی هوشمند جدید با برند هواوی آنر به تازگی در سایت رگولاتوری چینی تنا رویت شده است. این دو مدل گوشی دارای شماره مدل‌های LND-TL40 و LND-TL30 هستند. بر اساس حدس و گمانه زنی‌ها، به نظر می‌رسد که این اطلاعات مربوط به گوشی هواوی آنر 7 سی باشند.

مشخصات فنی هواوی آنر 7 سی

هواوی آنر 7 سی از یک بدنه‌ی فلزی برخوردار خواهد بود که یک اسکنر اثر انگشتی نیز بر روی قاب پشتی آن نقش بسته است. ابعاد این گوشی برابر با 158.3 در 76.7 در 7.8 میلی‌متر و وزن آن 164 گرم است و انتظار می‌رود در رنگ‌هایی همچون مشکی، طلایی و آبی به فروش برسد. طراحی این محصول به سبک گوشی های تمام صفحه است، به همین خاطر آنر موفق به جای دادن یک نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی با وضوح +HD معادل 720×1440 پیکسل در بدنه‌ای به مراتب کوچکتر از این مقدار شده است. نمایشگر این گوشی از نسبت ابعاد 18:9 برخوردار است.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

مدل LND-TL30 از یک رم 3 گیگابایتی همراه با حافظه 32 گیگابایتی بهره می‌برد، در حالی که مدل LND-TL40 از حافظه داخلی مشابه، اما یک رم با ظرفیت بیشتر 4 گیگابایت برخوردار است. هر دو این مدل‌ها به تراشه 1.8 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای مجهز بوده و از یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی برخوردار بوده و از یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی قدرت می‌گیرند.

تصاویری که از دو مدل گوشی هواوی آنر 7 سی به بیرون درز پیدا کرده خبر از حضور دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی آن‌ها می‌دهد. بر روی قاب پشتی، دو دوربین 13 و 20 مگاپیکسلی همراه با یک فلش ال ای دی به چشم می‌خورد و در قسمت جلوی گوشی نیز شاهد حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی هستیم. این محصول همچنین به صورت پیشفرض به اندروید 8 اوریو تجهیز خواهد بود.

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در واقع هواوی آنر 7 سی را می‌توان یک نسخه ارزان قیمت‌تر و کم قدرت‌تر آنر 7 ایکس میان رده‌ای دانست. این احتمال وجود دارد که در برخی بازارها شاهد حضور آن با نام آنر وی 10 پلی نیز باشیم. در انتها لازم به ذکر است از آنجایی که گوشی آنر 6 سی در بهار سال 2017 معرفی شد، احتمالا نسل جدید آن گوشی آنر 7 سی را نیز بتوانیم در بهار پیش رو ملاقات کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه