مسئولان با هر اغتشاشگری با شدت برخورد کنند


مسئولان با هر اغتشاشگری با شدت برخورد کنند

زنجان - ایرنا - امام جمعه موقت زنجان، گفت: در ماجرای حوادث خیابان پاسداران تهران، مسئولان انتظامی و امنیتی با نهایت صبر و مدارا با اغتشاشگران رفتار کردند، اما از این به بعد با هر اغتشاشگری از هر گروه و فرقه ای با شدت برخورد کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میریعقوب موسوی روز جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان، افزود: ایجاد ناامنی و آشوب در فضای آرام کشور به دست هرکسی محکوم است.
حجت الاسلام موسوی گفت: دستگاه قضایی با دستگیرشدگان با اشد مجازات برخورد کند، تا داعشی مسلک ها به جزای کارهای خود از جمله به شهادت رساندن چند مامور ایرانی برسند.
امام جمعه موقت زنجان تاکید کرد: چاقوکشی، قمه و قداره کشی، اغتشاش، بی بند و باری، تجاوز و تعدی به مال مردم، ایجاد رعب و وحشت در مردم در شب شهادت حضرت زهرا(س) همه و همه به وسیله داعشی مسلک های وطنی انجام گرفته و قابل گذشت نیست.
به گزارش ایرنا، هفته گذشته عده ای از منسوبان دراویش گنابادی به اغتشاش و ناآرامی در خیابان پاسداران دست زدند،که باعث به شهادت رسیدن چند نفر از ماموران نیروی انتظامی و بسیجی های حاضر در محل شد.
وی با تبیین بیانات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب درباره مسائل مهم کشور، تصریح کرد: تداوم انقلاب اسلامی، انتقاد از مسئولان نظام و حمایت از نظام، ارتجاع برخی از خط انقلاب و عقب ماندگی در عدالت از مهمترین محورهای صحبتهای ایشان به شمار می رود.
امام جمعه موقت زنجان با تسلیت به خانواده های فوت شدگان حادثه سقوط هواپیما، تاکید کرد: همبستگی دستگاه های مختلف و مردم در پیدا کردن اجساد و هواپیما قابل ستایش و قدردانی است.
هفته گذشته پرواز هواپیمای ای.تی.آر شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به مقصد یاسوج به علت نامعلوم با قله کوه های دنا برخورد کرد و 65 نفر در این سانحه جان خود را از دست دادند.
/6085/3216

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس