فشن‌شو؛ فشن‌شوی دی اند جی در بهار-تابستان 2018


روزچین در این مقاله ویدئویی فشن‌شوی دی اند جی در بهار-تابستان 2018 را برایتان آماده کرده است. دی اند جی یا به عبارتی همان دولچه و گابانا یکی از تولیدکنندگان بِنام صنعت مد و پوشاک در جهان است. در سال 1994 دولچه و گابانا با نام تجاری D G با سبکی مورد پسند جوان‌ترها شروع به کار کرد. شرکت ایتیره وظیفۀ تولید و پخش محصولات را با نام تجاری دی اند جی...

فشن‌شو؛ فشن‌شوی دی اند جی در بهار-تابستان 2018

روزچین در این مقاله ویدئویی فشن‌شوی دی اند جی در بهار-تابستان ۲۰۱۸ را برایتان آماده کرده است. دی اند جی یا به عبارتی همان دولچه و گابانا یکی از تولیدکنندگان بِنام صنعت مد و پوشاک در جهان است. در سال ۱۹۹۴ دولچه و گابانا با نام تجاری D G با سبکی مورد پسند جوان‌ترها شروع به کار کرد. شرکت ایتیره وظیفۀ تولید و پخش محصولات را با نام تجاری دی اند جی بر عهده داشته و با استاندارد و کیفیت بالا و قابل‌قبول شرکت مادر طراحی و تولید می‌شوند.

همه‌چیز در مورد فشن‌شوی دی اند جی D G

دولچه و گابانا (Dolce Gabbana) شرکت ایتالیایی مستقر در شهر میلان، کمپانی کالای لوکس و مُد و فشن است که در سال ۱۹۸۵ دومنیکو دولچه و استفانو گابانا اقدام به تاسیس آن کرده و نام شرکت نیز با الهام از نام این اشخاص است.

جالب است بدانید کمپانی دولچه و گابانا دارای دو برند تجاری مجزا‌ست که هر کدام سیاست‌های خاص خودشان را دارند، این برندها شامل موارد زیر هستند:

Dolce Gabbana D G

تفاوت این دو شرکت در محصولاتی است که تولید می‌کنند، Dolce Gabbana بیشتر اقلام لاکچری و لوکس تولید می‌کند. این برند دارای اعتبار بیشتری است به دلیل اینکه محصولات رسمی، لباس شب و پوشاک فصلی را توسط طراحان مشهور خود ارائه می‌دهد. لباس ساحل، لباس زیر، عینک آفتابی، عطر، کیف پول و… محصولات تولیدی Dolce Gabbana هستند.

در این فشن‌شوها مُدل‌ها با لباس‌هایی که توسط طراحان تهیه شده است به‌صورت کت‌واک روی سکو در مقابل افراد حاضر و تماشاگران راه رفته و پوشاک و اکسسوری‌های آن برند را به معرض نمایش می‌گذارند. در آخر طراح محصولات همراه تمامی مدل‌ها روی سکو رفته و مورد تشویق تماشاگران قرار می‌گیرند. در ادامه در ویدئویی بخش اول نمایش مُدل‌های برند دی اند جی در بهار-تابستان ۲۰۱۸ را خواهید دید. در آینده در مجموعه مقالات فشن‌شو، بخش دوم فشن‌شوی دی اند جی و همچنین سایر برندها را خواهیم آورد.

ویدئوی فشن‌شوی دی اند جی در بهار-تابستان ۲۰۱۸

این مقاله را در شبکه‌های اجتماعی بازنشر دهید
فشن‌شو؛ فشن‌شوی دی اند جی در بهار-تابستان 2018

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !