ماتیچ: لوکاکو می‌تواند کارهای بزرگی برای منچستریونایتد انجام دهد


ماتیچ: لوکاکو می‌تواند کارهای بزرگی برای منچستریونایتد انجام دهد

هافبک صربستانی شیاطین سرخ از هم‌تیمی بلژیکی خود تمجید ویژه‌ای کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روملو لوکاکو که در تابستان اخیر در ازای 75 میلیون پوند از اورتون جدا و به منچستریونایتد پیوست، در فصل جاری تا کنون 21 گل در رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است، اما با این وجود انتقاداتی به عملکرد این مهاجم بلژیکی وارد است که در بازی مقابل تیم‌های بزرگ آن‌طور که باید عملکرد نکرده است. لوکاکو در فصل 18-2017 مقابل هشت تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس موفق به گلزنی نشده است.

نمانیا ماتیچ در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» در دفاع از هم‌تیمی 24 ساله‌اش گفت: روملو مهاجم فوق‌العاده‌ای است. برای مهاجمان جوان شرایط آسان نیست چون همه انتظار گلزنی در هر بازی را دارند. کنار آمدن با این حجم از انتظارات آسان نیست، اما لوکاکو نشان داده که عملکرد خوبی در منچستریونایتد داشته است. لوکاکو به لحاظ روانی قوی است و اطمینان دارم که او به گلزنی‌هایش ادامه خواهد داد. روملو هنوز جوان است و می‌تواند پیشرفت کند. اطمینان دارم که او می‌تواند کارهای بزرگی برای منچستریونایتد انجام دهد.

هافبک صربستانی شیاطین سرخ همچنین در مورد هم‌تیمی جدیدش که پس از پیوستن به من‌یونایتد در پنجره‌ نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر در 6 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است، گفت: سانچس فوق‌العاده سخت تلاش می‌کند. از اینکه او را در تیم‌مان داریم، خوشحالیم چون بازیکنی با این کیفیت می‌تواند در سرنوشت بازی تأثیرگذار باشد. اطمینان دارم که الکسیس در بازی یکشنبه مقابل چلسی و بازی‌های باقیمانده فصل، بازیکن مهمی برای ما خواهد بود. از اینکه سانچس هم‌تیمی‌ام است، خوشحالم.

ماتیچ همچنین در خصوص رویارویی با تیم پیشین خود خاطرنشان کرد: همه ما هیجان‌زده هستیم چون چنین بازی‌هایی را دوست داریم. ما دوست داریم کیفیت تیمی خود را با دیگر تیم‌های خوب مقایسه کنیم. چلسی بازیکنان خوبی دارد و مقابل تیم‌های خوب بازی کردن، همیشه خوب است. بی‌صبرانه منتظر شروع این بازی هستم. ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و قطعاً بازی جالبی برای هواداران خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا