حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018


حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018 بشما بهترین و شیک ترین مدلهای حلقه نامزدی را معرفی میکنیم که می توانید از انها برای مراسم های خود ایده بگیرید. حلقه بله برون برای نشون کردن عروس لازم و ضروری است. عکس حلقه بله برون و جدید ترین مدلهای حلقه بله برون و همچنین نکات مهم برای انتخاب و خرید حلقه بله برون در...

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018

بشما بهترین و شیک ترین مدلهای حلقه نامزدی را معرفی میکنیم که می توانید از انها برای مراسم های خود ایده بگیرید. حلقه بله برون برای نشون کردن عروس لازم و ضروری است. عکس حلقه بله برون و جدید ترین مدلهای حلقه بله برون و همچنین نکات مهم برای انتخاب و خرید حلقه بله برون در ادامه بیان شده است.

حلقه بله برون حلقه ای است که تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بودو نمادی از ازدواج شما محسوب خواهد شد پس بهتر است قبل از خرید، آنرا از هر نظر بررسی کنید تا استفاده ازآن برای شما ساده و آسان باشد. اگر به دنبال یک انگشتر بله برون شیک و خاص هستید، این مطلب را بخوانید تا بتوانید حلقه ای مناسب طبق سلیقه و بودجه موجود انتخاب کنید اما قبل ازآن بهتر است تفاوت بین حلقه و انگشتر بله برون را توضیح دهیم:

خرید حلقه بله برون یکی از مهم ترین خریدهای قبل از عروسی برای زوج های جوان است.

فرق حلقه بله برون با انگشتر بله برون

انچه مسلم است این است که حلقه با انگشتر فرق دارد. انگشترهای بزرگ و پرنگین حلقه به شمار نمی آیند. طبق معمول حلقه ظریف و گاهی بدون نگین و ساده است اما گاهی نیز روی آن یک ردیف نگین قرار دارد. انگشتر بله برون همچنین می‌تواند تنها یک نگین درشت داشته باشد که دراین صورت سنگین‌تر بنظر میرسد.

اگر نسبت به طرح و نقشه حلقه نامزدی‌ خود حساس هستید و مدلهای موجود در بازار را نمی پسندید، میتوانید یک جواهرسازی معتبر پیدا کرده و انگشتر مورد نظرتان را سفارش دهید.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018

جنس انواع انگشتر بله برون :

نخستین قدم برای انتخاب حلقه نامزدی، انتخاب جنس آن است. فلزهای قیمتی زیادی وجوددارد که شما بسته به سلیقه، بودجه و سبکی که می‌پسندید، میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید. آنچه مسلم است این است که استفاده از طلای سفید یا زرد برای انگشتر بله برون مرسوم‌تر است اما اگر می خواهید در هزینه ها صرفه جویی کنید می توانید فلزات دیگری را انتخاب کنید.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018

حلقه بله برون از جنس طلای زرد

طلای زرد برای عروس و دامادهای سنتی بهترین گزینه است. استفاده از طلای 22 عیار بعنوان حلقه‌ای که هرروز بخواهید ان را ست کنید مناسب بنظر نمی رسد بنابر این بهتر است سراغ طلای 18 عیار، 14 و یا 9 عیار بروید. این حلقه‌ها با فلزهای مقاوم‌تری ترکیب شده و برای این که هرروز از آنها استفاده کنید مناسب‌تر هستند.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018

حلقه بله برون از جنس طلای سفید

طلای سفید بهترین گزینه برای افرادی است که تمایل زیادی به تجمل‌گرایی و زرق‌وبرق نداشته ودر عین حال دوست دارند یک تکه طلای شیک و زیبا داشته باشند. یکی از مزایای طلای سفید این است که هر وقت روی آن خط یا خشی افتاد، میتوانید به اسانی آنرا تعمیر کنید تا مثل روز اول شود.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018

حلقه بله برون از جنس پلاتین یا پلاتینیوم

حلقه های پلاتینیومی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند و اغلب دختران جوان این حلقه ها رابه طلای سفید یا زرد، ترجیح میدهند. پلاتینیوم که نوعی فلز سفید رنگ است، مقاومت بالایی دارد و میتوان هرروز با خیال آسان این حلقه‌ها را در دست داشت بدون این که لازم باشد نگران باشید که نکند خط و خشی روی آن بیفتد. البته فلز پلاتین یا پلاتینیوم از طلا نایاب‌ تر بوده و قیمت بیشتری نیز دارد اما هرچه باشد، ماندنی‌ است.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018حلقه های بله برون پلاتینیومی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده اند

انتخاب مدل حلقه بله برون
حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018انواع حلقه بله برون طرح دار

طبق معمول حلقه بله برون و عروسی همراه باهم در انگشت عروس جای میگیرند بنابر این باید از لحاظ طرح، رنگ و جنس با یک دیگر هماهنگ باشند. اگر طرفدار زرق‌وبرق نیستید، بهتر است حلقه نامزدی‌ شما یک حلقه‌ای معمولی و بدون نگین باشد تا بعداً حلقه عروسی خودرا نیز از نوع ساده انتخاب کنید.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018انواع حلقه بله برون نگین دار

اگر از طرفداران الماس یا دیگر سنگ‌های قیمتی بزرگ و پر زرق‌و برق هستید و شرایط مالی‌تان هم اجازه می دهد که حلقه‌ای الماس نشان تهیه کنید، بهتر است سراغ برش‌های دایره‌ای یا پرنسسی «مربعی» بروید که جزو پرطرفدارترین برش‌های الماس برای انگشتر بله برون محسوب میشوند.

بعد از معرفی جنس انواع حلقه بله برون به نکات مهم در انتخاب و خرید انگشتر بله برون و ازدواج اشاره خواهیم کرد:

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018به نگین های حلقه بله برون دقت کنید

هنگامیکه می خواهید یک حلقه بخرید باید به نگین‌های آن خوب دقت کنید. بهترین حالت این است که هر نگین دریک قاب از جنس طلا، محکم شده باشد چون در غیر این صورت احتمال افتادن و گم‌شدن نگین‌ها بیشتر است. نگین‌هایی که با چسب به انگشتر چسبیده‌اند ممکن است با یک ضربه و یا حتی زمین خوردن، از حلقه جدا شوند و دوباره جای گزین‌کردن این نگین‌ها گران تمام خواهد شد.

انگشتر بله برون جفت یا ست بخرید

یک پیشنهاد خوب برای زوج های عاشق این است که سعی کنید حلقه بله برون خودرا جفت یا ست بخرید. درست است که دراین صورت پیداکردن حلقه‌ای که هم برای یک مرد مناسب باشد و هم در عین حال ظرافت لازم برای دست یک خانم را داشته باشد سخت است اما به لطف طراحی‌های جدید و خلاقانه طراحان این رشته، اینروزها حلقه‌های زیبای جفت زیادی در بازار وجود دارند که میتوانید یک جفت ازآن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

حلقه نامزدی 97 |بهترین و شیک ترین مدل های حلقه نامزدی سال 2018سعی کنید حلقه بله برون خودرا جفت یا ست بخرید

مدل انگشتر بله برون

پیش از این که همراه همسرتان برای خرید حلقه به بازار بروید، بد نیست سری به اینترنت بزنید ومدل‌های مختلف انواع حلقه بله برون را خوب ببینید و مدل‌های مورد علاقه خودرا جدا کنید. از طرف دیگر می توانید یکی دو بار بدون حضور همسرتان و به همراه یک دوست یا آشنای باتجربه سری به طلا فروشی‌ها بزنید تا آخرین مدل‌های موجود در بازار را ببینید

و دست‌تان بیاید که اصلا چه مدل حلقه‌ای می خواهید و بعد با کمک همسرتان یکی را انتخاب کنید زیرا مردها طبق معمول حوصله چند بار گشتن و بالا و پایین کردن بازار را ندارند.امیدواریم از این نکته های ریز اما مهم در موقع انتخاب و خرید انگشتر بله برون خود استفاده کنید و یک خرید خوب و بدون پشیمانی داشته باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول