گوشی Doogee V با نمایشگری شبیه به آیفون 10 و سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش [ویدیو]


مطلب گوشی Doogee V با نمایشگری شبیه به آیفون 10 و سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش [ویدیو] برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ گوشی Doogee V در کنگره جهانی موبایل 2018 معرفی خواهد شد. نمایشگری شبیه به آیفون X در پنل جلوی آن دیده می‌شود و جالب...

گوشی Doogee V در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. نمایشگری شبیه به آیفون X در پنل جلوی آن دیده می‌شود و جالب اینجاست که در زیر این نمایشگر سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

Doogee برند چندان معروفی نیست، حداقل برای ما ایرانیان که این گونه است؛ اما به نظر می‌رسد که این گوشی‌ساز چینی در نمایشگاه MWC 2018 حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت!

در صفحه فرود محصولات این شرکت ویدیویی به نمایش گذاشته شده (در زیر آن را ببینید) که طراحی گوشی جدید این کمپانی را نشان می‌دهد. نمایشگر دارای یک ناچ (بریدگی) است که سنسورها در آن تعبیه شده و یادآور طراحی آیفون ۱۰ اپل است و البته سنسور اثر انگشت آن نیز در زیر همین صفحه نمایش جاسازی شده است.

گوشی Doogee V با نمایشگری شبیه به آیفون 10 و سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش [ویدیو]

بعد از گوشی ویوو X20 Plus UD که به کاربران معدودی عرضه شد، این دومین گوشی هوشمند جهان است که با این تکنولوژی معرفی خواهد شد. ظاهرا این همان تکنولوژی سیناپتیکس است که در این مدل نیز بکار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: سیناپتیکس اولین سنسور اثر انگشت تعبیه شده در درون نمایشگر را معرفی کرد

شرکت دوجی می‌گوید که اسمارت فون جدیدش دارای یک نمایشگر آمولد ۶.۲۱ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن فول اچ دی پلاس است. هیچ دکمه‌ای در پنل جلویی آن دیده نمی‌شود و همان‌طور که گفته شد، حسگر اثر انگشت به شکل یکپارچه با صفحه نمایش دوجی V طراحی شده است.

در پنل پشتی یک دوربین دوگانه دیده می‌شود که ترکیبی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با چینش عمودی سنسورها است. یک پورت یو اس بی نوع C برای اتصال شارژر آن در نظر گرفته شده تا بتواند باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را شارژ کند.

بیشتر بخوانید: با بهترین دوربین دوگانه در گوشی‌های هوشمند آشنا شوید

دوجی هیچ مشخصات فنی از پردازشگر، رم و یا فضای حافظه داخلی آن ارائه نکرده، اما می‌گوید که این گوشی Doogee V با نوعی از هوش مصنوعی همراه خواهد بود. باید در نمایشگاه بارسلونا منتظر رونمایی از این گوشی باشیم؛ تا آن زمان، ویدیوی زیر را ببینید تا با طراحی آن بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

گوشی‌هایی که در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ (نمایشگاه MWC) معرفی خواهند شد

.

منبع: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)