ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در محلات کمتر برخوردار شهر بوشهر


ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در محلات کمتر برخوردار شهر بوشهر

بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از برنامه‌ریزی برای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در محلات کمتر برخوردار شهر بوشهر خبر داد و گفت: شهردار بوشهر هرچه سریع‌تر انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده عصر شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: شوراها نقش بسیار مهمی در پیگیری مطالبات و تلاش برای رفع مشکلات مردم دارند.

وی با اشاره به نقش ویژه شوراها خاطرنشان کرد: در صورتی که شوراها به نقش و مسئولیت خود به درستی عمل کنند شاهد رضایت‌مندی مردم خواهیم بود و عمل‌نکردن صحیح به این موضوع باعث سلب اعتماد عمومی می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر خواستار انتخاب شهردار بوشهر در سریع‌ترین زمان ممکن شد و ادامه داد: شورای شهر بوشهر باید در این زمینه فرصت را از دست ندهد و در کوتاه‌ترین زمان شهردار انتخاب شود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز و سفرهای نوروزی قرار داریم بیان کرد: بوشهر از استان‌های گردش‌پذیر به ویژه در ایام نوروز است و باید شهردار بوشهر برای آماده‌سازی این شهر برای نوروز سریعا انتخاب شود.

ستوده با بیان اینکه باید انتخاب شهردار در اولویت ویژه شورای اسلامی شهر بوشهر باشد افزود: در صورتی که اقدام لازم در این زمینه انجام نشود، اقدامات قانونی صورت خواهد گرفت.

وی از برنامه‌ریزی برای ایجاد نشاط و شادابی بیشتر در محلات کمتر برخوردار شهر بوشهر خبر داد و تصریح کرد: باید ساختار شهرداری قانون‌مندتر شود تا شاهد توسعه همه‌جانبه شهر باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان