آغاز مرحله اول طرح تکمیلی ایمن سازی فلج اطفال در کیش


مرحله اول طرح تکمیلی ایمن سازی فلج اطفال در کیش آغاز شد.

آغاز مرحله اول طرح تکمیلی ایمن سازی فلج اطفال در کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، فرحناز محمدی مسئول اجرای طرح گفت: تمام کودکان متولد پنجم اسفند91 به بعد باید در این طرح شرکت کنند.
وی افزود: این طرح در دو مرحله و به صورت خانه به خانه اجرا می شود.
محمدی در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر مراجعه کارکنان مرکز توسعه سلامت به خانه های اهالی کیش ،12 پایگاه ثابت در مرکز بهداشت بوعلی ، مرکز سلامت صدف و کمپ سحر ، بیمارستان و کلینیک امام علی ، مسجد خاتم و مسجد امام حسن مجتبی و چند بازار پر تردد مستقر هستند.
شیوا فهیمی مسئول سلامت خانواده مرکز توسعه سلامت کیش هم گفت:اگر کودکان زیر 5 سال یک روز قبل از اجرای طرح قطره فلج اطفال دریافت کردند بازهم باید در طرح مشارکت کنند.
وی افزود: این پیگیری ها و تاکید بر لزوم مشارکت همگانی به منظور حفظ سلامت فرزندان است.
کودکانی که در مرحله اول طرح قطره خوراکی فلج اطفال دریافت می کنند در مرحله دوم که قرار است 18 تا 21 فروردین 97 اجرا می شود نیز باید شرکت کنند.
فرحناز محمدی از خانواده ها خواست با کارکنان توسعه سلامت که به منازل مراجعه می کنند همکاری کنند و اطلاعات لازم را در اختیار آنان قرار دهند.
البته به خانواده ها توصیه کرد کارت شناسایی کارکنان مرکز توسعه سلامت را نیز ببینند تا با اطمینان کامل اطلاعات سلامت کودک خود را اعلام کنند.
کد ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج