گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در قاب دوربین ؛ لبخند بزن پرچمدار


مطلب گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در قاب دوربین ؛ لبخند بزن پرچمدار برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ امروز سامسونگ به طور رسمی از گوشی های گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس خود رونمایی می کند اما قبل از این مراسم تقریبا همه چیز درباره این گوشی ها...

امروز سامسونگ به طور رسمی از گوشی های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس خود رونمایی می کند اما قبل از این مراسم تقریبا همه چیز درباره این گوشی ها مشخص شده است.

انتشار رندرها و تصاویر مختلف از این دو دستگاه تقریبا چیزی از طراحی آن را مخفی نگه نداشته است و انتشار تصویری واقعی از این دو اسمارت فون که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده شایعات قبلی درباره آنها را تایید می کند.

عکس منتشر شده پنل پشتی این دو دستگاه را به تصویر کشیده است. یک بدنه براق و درخشان که به زیبایی هر چه تمامتر جلب توجه می کند
به جز اندازه همه چیز در این دو مدل یکسان بوده و یادآور نسل گلکسی اس ۸ است هرچند که تفاوت هایی نیز در آنها دیده می‌شود.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در قاب دوربین ؛ لبخند بزن پرچمدار

سامسونگ برای راحتی هرچه بیشتر کاربرانش سنسور اثر انگشت را به زیر ماژول دوربین منتقل کرده است، قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در این موقعیت باعث می شود تا کاربر راحت تر به آن دسترسی داشته باشد. این مهمترین تفاوت در طراحی این دو نسل است

البته در گلکسی اس ۹ پلاس تفاوت ها بیشتر به چشم می‌خورد و دلیل آن نیز وجود دوربین دوگانه در مدل بزرگتر گلکسی اس ۹ پلاس است. دوربین یکی از ویژگی‌های جذاب پرچمداران جدید سامسونگ است. دهانه دیافراگم متغیر سنسور، دوربین منحصر به فردی را برای این دستگاه به ارمغان آورده است. سامسونگ چندی قبل با انتشار یک تیزر تبلیغاتی ویژگی‌های دوربین پرچمدار جدیدش را به نمایش گذاشت. دیدن آن خالی از لطف نخواهد بود.

تماشا کنید: ویژگی‌های دوربین گلکسی اس ۹ در سه تیزر تبلیغاتی به نمایش درآمد

هر دو گوشی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از مشخصات یکسانی برخوردار شده اند نسخه آمریکایی آنها به اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز است و مدل های بین المللی آن از اگزینوس ۹۸۱۰ قدرت می‌گیرند.

بر اساس نتایج منتشر شده از بنجمارک گیک بنچ به نظر می رسد که نسخه های مجهز به اگزینوس از نسخه های آمریکایی این دستگاه ها عملکرد بهتری داشته باشند مطلب زیر در این رابطه به خوبی توضیح می دهد.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۹ با اگزینوس ۹۸۱۰ قدرتمندتر از گلکسی اس ۹ پلاس با اسنپدراگون ۸۴۵ است

در هر صورت این دو مدل امروز به طور رسمی معرفی خواهند شد و تمام باید ها و نبایدهای آنها آشکار می‌شود.

.

منبع: slashleaks

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا