شما هم به کمپین نذر مهربانی بپیوندید


شما هم به کمپین نذر مهربانی بپیوندید

کمپین نذر مهربانی خبرگزاری فارس قصد دارد با سفر به مناطق حاشیه‌نشین و محروم استان کرمان وسیستان و بلوچستان پیگیر مشکلات و بیماران ساکن در این مناطق شود.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، بدون شک مناطق حاشیه‌ای استان کرمان و سیستان بلوچستان جزو محروم‌ترین مناطق کشور از لحاظ امکانات بهداشتی و درمانی بشمار می‌روند. هر چند که بارها از سوی مسئولان این مناطق پایان کپرنشینی اعلام شده اما هنوز هستند خانواده‌هایی که به دلیل مشکلات مالی و شدت فقر برای زندگی مکانی جز کپرها پیدا نکرده‌اند.

مردم این مناطق هنوز هم روزگار خود را در کپرها سپری می‌کنند و شدت فقر در این منطقه به‌قدری است که کودکان اینجا حتی لباسی مناسب برای پوشیدن ندارند، بسیاری از آن‌ها حتی رنگ و بوی مدرسه را ندیده‌اند و هیچ‌وقت حس خوب بازی با همکلاسی‌ها و نشستن در کلاس درس را نچشیده‌اند؛ بسیاری از مردم این مناطق باید برای درمان بیماری‌شان مسیرهای بسیار طولانی را طی کنند که همین ناهمواری و صعب‌العبوری مسیر باعث شده است تا بسیاری از آن‌ها رنج تحمل بیماری را بر درمان ترجیح دهند.

در این کمپین #نذر_مهربانی خبرگزاری فارس خدمات بهداشتی و درمانی رایگان توسط پزشکان داوطلب و جهادی به ساکنان این مناطق محروم ارائه خواهد شد وهمچنین افرادی که نیاز به درمان‌های تخصصی و پیشرفته داشته باشند به مراکز درمانی ارجاع خواهند شد.

«از پزشکان، داروسازها، مراکز تصویربرداری و رادیولوژی، مراکز درمانی و خیرانی که قصد همراهی و کمک در این امر انسان دوستانه را دارند دعوت می‌شود با آی دی تلگرامی fars_salamat@ یا شماره 02142082237 ارتباط برقرار کنند.»

***همچنین عموم مردم جامعه می‌توانند برای اهدای عروسک و اسباب‌بازی برای کودکان این مناطق با آی دی تلگرامی اعلام شده تماس بگیرند، ما هدایای شما را به دست کودکان محروم خواهیم رساند.

خیرین می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره حساب 5022297000030184 به نام موسسه خیریه وفاق سبز علوی کشور این کمپین را در راستای تهیه دارو و ملزومات پزشکی برای ساکنان این مناطق همراهی کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی