چگونه روند پیری را به تاخیر بیندازیم؟


شاید نتوانیم روند پیری پوست را معکوس کنیم اما راههای زیادی برای به تعویق انداختن پیری پوست وجود دارد. به گزارش آلامتو به نقل از بانوی شهر؛ گریزی نیست که چهره شما پیر می شود و با بالارفتن سن تغییر می کند. اما، ترمیم صورت تا چه اندازه ای ضروری است؟ و چه زمانی باید بگذاریم برخی از تاثیرات زمان روی چهره نمایان...

چگونه روند پیری را به تاخیر بیندازیم؟

شاید نتوانیم روند پیری پوست را معکوس کنیم اما راههای زیادی برای به تعویق انداختن پیری پوست وجود دارد.

به گزارش آلامتو به نقل از بانوی شهر؛ گریزی نیست که چهره شما پیر می شود و با بالارفتن سن تغییر می کند. اما، ترمیم صورت تا چه اندازه ای ضروری است؟ و چه زمانی باید بگذاریم برخی از تاثیرات زمان روی چهره نمایان شود؟ آیا باید به این تغییرات افتخار کرد؟ هر کسی، بسته به ژنتیک، وضعیت سلامتی، و فاکتورهای محیطی مانند سیگار و قرار گرفتن در معرض آفتاب، با سرعتی متفاوت بسوی پیری گام برمی دارد.

از متخصصان پرسیدیم که فرمول واقعی برای صورت جاودان چیست و از چه راهی باید آن را بدست آورد، تا در عین حال که شبیه به خودمان هستیم، جوان تر و بهتر به نظر بیاییم.

چشم های بدون پف

در بعضی از افراد، ژنتیک روند پیری چشم ها را سریعتر می کند. نتیجه : پف کردگی زیر چشم، که اغلب با پوست شل در بالا و پایین پلکها همراه است. جراحی پلک برای اصلاح چشم هایی که از پوست شل رنج می برند، بهترین راه درمان است.

حجم بازیافته

بخش اعظمی از فرمول جوان سازی پوست ، بازیافتن حجم از دست رفته چربی و عضله است، که میتوان با انتقال چربی و یا استفاده از فیلترهای زیرپوستی که به اعماق پوست تزریق می شوند، تغییر ایجاد کرد.

خط کشی مجدد فک و کانتورها

هنگامی که پوست انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، به ویژه قسمت پایین صورت، بیشتر ظاهری شل به خود می گیرد. بنابراین، لیفت و سفت کردن ساختارهای زیرین چربی، ماهیچه و بافت ها هنگام جراحی صورت ضروری است. اینکار به خط کشی مجدد کانتورها کمک کرده و ظاهری طبیعی بدون کشیدگی و یا سفتی بیش از اندازه را ایجاد می کند.

پایین صورت که مانند یک مثلث شل وارونه است

زمانیکه چربی از قسمت هایی از صورت مانند چانه ها، و شقیقه ها محو می شود، صورت به تدریج از حالت یک مثلث وارونه، به یک مثلث مسطح و توخالی تغییر شکل می دهد. به همین دلیل است که انجام اقدامات ضد پیری در سنین ۲۰، ۳۰، و ۴۰ سالگی، و اقدامات حجم دهنده در سنین بالاتر حائز اهمیت است.

۶ راه خانگی برای سفید کردن دندان‌ها
برترین جاهای دیدنی روسیه برای تفریح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...