​درخواست حماس از ملت فلسطین برای مخالفت با ترامپ در 14 می


به گزاش خبرگزاری تقریب(تنا)، دایره قدس در جنبش حماس با صدور بیانیه ای، از ملت فلسطین در داخل و خارج خواست تا با تصمیم واشنگتن مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس در چهاردهم می مخالفت کنند. حماس همچین خواستار یکپارچه سازی تلاش ها و برپایی تظاهرات گسترده مخالفت آمیز با این تصمیم و همچینین برپایی تظاهرات به نشانه لزوم تحقق حق...

​درخواست حماس از ملت فلسطین برای مخالفت با ترامپ در 14 می​درخواست حماس از ملت فلسطین برای مخالفت با ترامپ در 14 می
به گزاش خبرگزاری تقریب(تنا)، دایره قدس در جنبش حماس با صدور بیانیه ای، از ملت فلسطین در داخل و خارج خواست تا با تصمیم واشنگتن مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس در چهاردهم می مخالفت کنند.

حماس همچین خواستار یکپارچه سازی تلاش ها و برپایی تظاهرات گسترده مخالفت آمیز با این تصمیم و همچینین برپایی تظاهرات به نشانه لزوم تحقق حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین شان و نیز شدت بخشیدن به انتفاضه و مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست شد.

این دایره از تمامی امت های عربی و اسلامی خواست به نشانه مخالفت با این تصمیم در مقابل سفارتخانه های آمریکا در تمامی پایتخت های عربی و اسلامی دست به تظاهرات گسترده بزنند تا آمریکا را به لغو تمامی تصمیمات حمایت آمیزش از رژیم صهیونیستی وادارند.

حماس از مجامع جهانی و سازمان ملل و نهادهای حقوق بشر خواست قاطعانه با تصمیمات ظالمانه آمریکا علیه ملت فلسطین برخورد کنند.

یک مسؤول وزارت خارجه آمریکا زمان انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به قدس را اعلام کرد.

این مسؤول آمریکایی در گفت‌وگو با شبکه ماهواره ای الجزیره اعلام کرد که واشنگتن 14 ماه می آینده (24 اردیبهشت) سفارت خود را به قدس منتقل می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت