بازتاب


پاسخ روابط عمومی وزارت کشور: نظر به درج پیام یکی از شهروندان ساکن استان مرکزی در ستون الوشرق آن روزنامه وزین در مورخ 21/11/96 با ادعای توهین بخشدار به جای پاسخگویی، توضیحات استانداری مرکزی در این خصوص به شرح ذیل‌الذکر ارائه می‌شود. لطفا ترتیبی...

پاسخ روابط عمومی وزارت کشور: نظر به درج پیام یکی از شهروندان ساکن استان مرکزی در ستون الوشرق آن روزنامه وزین در مورخ 21/11/96 با ادعای توهین بخشدار به جای پاسخگویی، توضیحات استانداری مرکزی در این خصوص به شرح ذیل‌الذکر ارائه می‌شود. لطفا ترتیبی اتخاذ فرمایید توضیحات ذیل در شماره آتی آن روزنامه به نحو مناسب درج شود.
«با‌ توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته در تاریخ ذکرشده 17/11/96 فرد موردنظر طی تماس تلفنی به بخشدار محترم مرکزی شهرستان شازند درخواست جلوگیری از صدور پروانه ساخت برای یکی از اهالی روستا که کلیه اقدامات لازم به منظور دریافت پروانه ساخت از دهیاری را انجام داده است می‌نماید که ایشان جهت راهنمایی فرد مذکور اظهار می‌دارد صدور پروانه ساخت براساس قوانین برعهده دهیاری می‌باشد و ارتباطی به بخشداری، فرمانداری و استانداری ندارد و در صورتی که به هر دلیل اعتراضی به روند کار دارید می‌بایست موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری نمایید که متأسفانه آن فرد قانع نگردیده و اقدام به به‌کارگیری الفاظ رکیک علیه بخشدار می‌نماید که به ناچار آقای خزائی‌پور که از بخشداران خوب و توانمند شهرستان مذکور می‌باشد مجبور به قطع تلفن مشارالیه می‌گردند».

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !