مورد خاص پادوانی!


مورد خاص پادوانی!

اتفاق تلخ آسیب دیدگی پادوانی ، این ترس که شرایط بد جسمی او را پایدار کند ، تقویت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک اتفاق تلخ به یک کابوس بدل شده است. آسیب دیدگی لئوناردو پادوانی بقدری شدید بوده که حالا باید با اورژانس هوایی به تهران منتقل شود و اینجا عمل دیگری شود. باید مدت هایی طولانی زمان بگذرد تا انشالله عوارض این آسیب دیدگی به طور کامل از بدنش خارج شود و نشانی از آن باقی نماند.

این رخداد برای بازیکن 35 ساله یعنی پایان فوتبال. یعنی بازنشستگی اجباری. شاید خود پادو این اتفاق فکر می کرد اما مسئله اصلی حالا دیگر فقط بازیابی سلامتی اوست. اینکه دوباره صحیح و سالم بتواند روی پاهایش بایستد. چیزی که عمل جراحی موفق و سریع و بدون فوت وقت تیم زحمتکش پزشکی استقلال و پزشکان چیره دست اهوازی ، امید به بازیابی اش را به طور جدی افزایش داده اند.

پادو مثل خیلی دیگر از بازیکنان برزیلی ، یکی از آنهایی بوده که بازی در تیم هایی مثل استقلال ، سپاهان یا نفت ، خیلی برایش عایدی نداشته است. او یک کارمند بوده است ، مثل اکثر بازیکنان برزیلی در این دست که باید ترانسفر شوند. نظامی شبیه به نظام ارباب و رعیتی که مالک یک تیم گمنام در برزیل به این بازیکنان می گوید برای چه دستمزدی در کجای دنیا باید بازی کنند و این ها قراردادهایی با آن مالک دارند بلند مدت و مجبور به اجرایش هستند. اصلا به همین دلیل بود که پادو یکسال دیرتر به استقلال آمد و سال اول منصوریان ، راهی سپاهان شد چون به او گفته بودند باید برود اصفهان!

با این شرایط باید دید اگر خدای ناکرده سانحه و ترمیم سلامتی اش زمان بر باشد ، چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. مورد تلخ امید پارسا و فراموشی شرایط درمانی او ، مورد بدتر غفاری بازیکن جوان سال های دور ملوان و آنچه بر او گذشت و نمونه سوزناک حسن صادقیان ، پدر پیام ، همه و همه نشان می دهند در مواردی از این دست ما خیلی زود فراموش می کنیم و باید همه امیدوار باشیم ، چنین داغ جدیدی سر فوتبال مان نماند و او خیلی زود سلامتش را باز بدست بیاورد.

4141

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد