تلفات افراد طالبان در حملات هوایی در پکتیکا


وزارت امور داخله افغانستان از راه‌اندازی حمله‌های هوایی در ولایت پکتیکا به خاطر هدف قراردادن هراس‌افگنان در آن ولایت خبر می‌دهد. وزارت داخله کشور می‌گوید که نیروهای امنیتی با راه‌اندازی حمله‌های هوایی، عصر دی‌روز، گروهی از هراس‌افگنان را در ولسوالی گومل پکتیکا هدف قرار دادند. به اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی وزارت داخله،  در...

تلفات افراد طالبان در حملات هوایی در پکتیکا

وزارت امور داخله افغانستان از راه‌اندازی حمله‌های هوایی در ولایت پکتیکا به خاطر هدف قراردادن هراس‌افگنان در آن ولایت خبر می‌دهد.

وزارت داخله کشور می‌گوید که نیروهای امنیتی با راه‌اندازی حمله‌های هوایی، عصر دی‌روز، گروهی از هراس‌افگنان را در ولسوالی گومل پکتیکا هدف قرار دادند.

به اساس اطلاعات دفتر مطبوعاتی وزارت داخله،  در حمله‌های هوایی بر مواضع هراس‌افگنان طالب در منطقۀ شورنکی ولسوالی گومل پکتیکا، سه تروریست کشته شده‌اند.

وزارت داخله گفته که در عملیات هوایی علاوه بر آن، یک موتر هراس‌افگنان نیز تخریب شده‌است.

گفتنی‌ست که در جریان عملیات هوایی به افراد ملکی آسیبی نرسیده‌است.

گروه طالبان تا به حال در مورد افراد کشته شدۀ شان در ولایت پکتیکا چیزی نگفته‌است.

گفتنی‌ست که در ولایت پکتیا و پکتیکا علاوه بر گروه طالبان، شبکۀ حقانی نیز در آن حضور دارند که  دست به حمله‌های تخریبی می‌زنند.

دولت افغانستان نیز تایید کرده‌ که عملیات‌های از سوی نیروهای امنیتی در ولایت پکتیکا به خاطر از بین بردن اعضای شبکۀ حقانی در این ولایت آغاز شده‌اند.

گفتنی‌ست که مسؤولان امنیتی در ولایت پکتیکا می‌گویند که اعضای شبکۀ حقانی از پاکستان وارد این شده و حمله‌های تهاجمی و انتحاری را راه‌اندازی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ورود سرمربی برزیلی-فرانسوی تیم ملی والیبال به ایران + عکس