ریش‌تراش پاناسونیک، یک گران‌قیمت باصرفه


ریش‌تراش پاناسونیک، یک گران‌قیمت باصرفه

تراشیدن ریش برای برخی آقایان یک کار هرروزه است، کاری که می‌تواند گاهی خسته‌کننده و وقت‌گیر هم باشد. اما برای بسیاری از مردان از همان سنین ابتدایی بلوغ، تراشیده بودن صورت یکی از اصول اولیه مرتب بودن ظاهر به شمار می‌آید و راه گریزی از آن نیست.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، در گذشته، مردان اصلاح صورت خود را به دست سلمانی‌ها می‌سپردند و آنها این کار را با خودتراش‌های دستی یا همان تیغ‌ها و ماشین‌های دستی قدیمی انجام می‌دادند. هر چند امروزه نیز این امر در برخی موارد انجام می‌شود اما با وجود ماشین‌های ریش‌تراش برقی، اکثر آقایان از این وسایل که راحت‌تر هستند و ضرر کمتری برای پوست صورتشان دارند، استفاده می‌کنند.

یکی از برندهای قدیمی و معروف ماشین ریش‌تراش که تمرکز زیادی روی بهبود کیفیت عملکرد ریش‌تراش و آسیب کمتر به پوست دارد و محصولات متنوعی هم در این حوزه عرضه کرده است، ریش‌تراش پاناسونیک است. در حال حاضر یکی از محصولات گران‌قیمت و پرفروش ریش‌تراش متعلق به این شرکت است. این ماشین اصلاح که در گروه ریش‌تراش‌های فویلی جای می‌گیرد را می‌توان یکی از مدرن‌ترین‌های بازار دانست. چهارتیغ فویلی با سوراخ‌هایی به شکل بیضی که می‌توانند موهای صورت را در هر جهتی به دام انداخته و اصلاح کنند، نقطه تمایز این محصول پاناسونیک با رقبایش محسوب می‌شود. وجود یک تیغ شانه‌ای در میانه‌ چهار صفحه‌ فویلی یاد شده، تشکیل مجموعه‌ای را داده‌ است که یکی از نقاط قوت و مهم این ریش‌تراش محسوب می‌شود. تیغ میانی با صفحه‌ای موجی شکل به شما کمک می‌کند تا موهایی بلندتر از حد توان اصلاح صفحه‌های فویلی، اصلاح شوند.

ریش‌تراش پاناسونیک، یک گران‌قیمت باصرفه

پایه‌ای که به همراه این ماشین ریش‌تراش ارائه می‌شود، می‌تواند در حالی که باتری ریش‌تراش را شارژ می‌کند، مراحل تمیز کردن و خشک کردن آن را نیز انجام دهد. باتری لیتیوم یونی که پاناسونیک برای این ماشین ریش‌تراش در نظر گرفته، توانایی تامین انرژی برای ۴۵ دقیقه کار مداوم را دارد. این زمان با توجه به سرعت و قدرت بالای موتور برای پنج تا هفت بار اصلاح کافی است. در مقایسه با موتور اکثر ماشین‌های ریش‌تراش که با سرعت ۱۰ هزار دور در دقیقه کار می‌کند، قدرت ۱۴‌ هزار دور این ماشین اصلاح، از آن یک سوپرماشین در بین رقبایش ساخته است. روی بدنه‌ این ماشین ریش‌تراش، یک شانه‌ خط‌زن تعبیه شده که با حرکت انگشت شست آماده‌ استفاده می‌شود و علاوه بر تنظیم خط‌های کناری مو، ریش و شقیقه، می‌توان موی تمام صورت را که از حد توان اصلاح این ماشین بلندتر شده کوتاه کرد.

قیمت ریش‌تراش پاناسونیک و سایر مدل‌ها و برندها را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل ببینید و ویژگی‌های آن را بررسی کنید، ریش‌تراش‌های موجود در این فروشگاه مانند همه محصولات دیگر با بهترین قیمت، گارانتی و خدمات معتبر ارائه می‌شوند و این امکان وجود دارد که به صورت فوری در کمتر از سه ساعت به دست خریدار برسند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم