مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

بوشهر - مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان و رئیس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح دوشنبه در این آئین گفت: کارهای خوبی در حوزه بسیج دانشجویی و جامعه پزشکی انجام‌شده است.

مرادعلی فولادوند ضمن تشکر از محمد زبیری مسئول سابق بسیج دانشجویی اظهار داشت: نگاه من به بسیج به‌ویژه بسیج جامعه پزشکی و بسیج دانشجویی که در حوزه سلامت فعالیت دارند، بسیج دانشجویی با توجه به اینکه با قشر جوان و دانشجو سروکار دارد اثر ساختاری آن بر نفس انسان بیشتر از تشکل‌های دیگر است.

وی تصریح کرد: باورم بر این است که تشکل‌های دانشجویی به‌خصوص بسیج، علاوه بر اینکه بر نفس انسان تأثیر می‌گذارد، تمرینی است برای اینکه جوان را آرام‌آرام آماده می‌کند که ببیند چه‌کاری می‌تواند برای جامعه انجام دهد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: یک دانشجوی حوزه سلامت اگر عضو بسیج دانشجویی است اگر از همین‌الان این تمرین را داشته باشد که سبک زندگی درست و اسلامی داشته باشد، می‌تواند در آینده بسیار اثرگذار باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

بسیج جایگاهی مقدس دارد

قائم‌مقام نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز گفت: مقام معظم رهبری در رابطه با بسیج جمله‌ای دارند که بسیار زیباست، می‌فرمایند: اگر ما برای زنده‌بودن فعالن بودن، با اراده بودن، هدف‌دار بودن، روبه‌جلو بودن این نظام هیچ دلیل دیگری نداشتیم مگر حضور میلیون‌ها جوان پرشورِ مؤمنِ صادقِ با بصیرت در سراسر کشور به‌عنوان بسیج، همین کافی بود برای اینکه آن حرکت‌های دشمنان را جواب دهد.

حجت‌الاسلام علی اسماعیلی بابیان اینکه بسیج جایگاه مقدسی است افزود: بسیج هم یک تفکر است و هم یک تشکل و هر دو هم سنگ هم اهمیت دارند.

وی با اشاره به آیه شریفه ۲۴ و ۲۵ سوره مبارکه ابراهیم گفت: بر اساس این آیه بسیج دارای جایگاه ویژه‌ای است.

بسیج دانشجویی از گروه سیاسی حمایت نمی‌کند

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز بابیان اینکه بسیج دانشجویی که تشکل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بوده اما کارکرد سیاسی ندارد گفت بسیج دانشجویی هیچ‌گاه در دانشگاه از حزب و گروه خاص سیاسی حمایت نکرده و نخواهد کرد و آرمان‌های بسیج دانشجویی آرمان انقلاب اسلامی، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.

محمد زبیری افزود: تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب اسلامی، تبیین گفتمان انقلاب و ولایت، نقش‌آفرینی در چالش‌های پیش روی انقلاب و فعالیت در تشکل‌های بسیج دانشجویی، تربیت و تقویت روحیه مدیر پروری در دانشگاه‌ها از اهداف بسیج دانشجویی است.

وی با بیان اینکه بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه است تصریح کرد: بسیج دانشجویی به جریان و شخص خاصی وابستگی ندارد و ما این را در این چند سال ثابت کرده‌ایم و ملاکمان خط قرمزهای نظام و انقلاب بوده است و دلسوز دانشگاه و نظام بوده‌ایم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در این مدت فراز و نشیب و سختی‌هایی را متحمل شدیم و خداوند را شاکرم که بهترین دوران عمرم را در این مجموعه سپری کردم.

محمد زبیری خوب درس خواندن را لازمه بسیجی بودن دانست و افزود: افرادی که عضو بسیج دانشجویی دانشگاه هستند باید بیش از دانشجویان دیگر تلاش کنند و در ارتقاء تحصیلی کوشا باشند.

وی افزود: یکی از ارگان‌هایی که ما مفتخریم که در این سه سال بسیار خوب باهم کارکردیم، بسیج جامعه پزشکی است، همکاری بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی یعنی همکاری دانشجو و استاد و این خیلی مهم بود که این دو قشر با همدیگر یک کار مشترک را با یک هدف مشترک انجام دهند.

در این آئین ضمن تقدیر از محمد زبیری، حسن باربرز به عنوان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر معارفه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان