فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران و فرمانده ارتش پاکستان دیدار کردند


فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران و فرمانده ارتش پاکستان دیدار کردند

اسلام آباد - ایرنا - امیر سرتیپ خلبان «حسن شاه صفی» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه در مقر فرماندهی نیروهای مسلح پاکستان در شهر راولپندی با ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش این کشور دیدار کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی ارتش پاکستان، امیر سرتیپ حسن شاه صفی و ژنرال قمر جاوید باجوا در این دیدار درخصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در راس هیات عالیرتبه نظامی وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دعوت 'سهیل امان' همتای پاکستانی خود به اسلام آباد پایتخت این کشور سفر کرده است.
دیدار و تبادل نظر با همتای پاکستانی و دیگر مقامات عالیرتبه ارتش این کشور از برنامه های امیر سرتیپ خلبان 'حسن شاه صفی' فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به پاکستان است.
به گزارش ایرنا، دیدارها و سفرهای دوجانبه مقامات عالیرتبه ارتش جمهوری اسلامی ایران و ارتش پاکستان و وزیران دو کشور پیش از این سابقه داشته است.
چهاردهم آبان ماه سال جاری ژنرال 'قمر جاوید باجوا' فرمانده ارتش پاکستان به دعوت سرلشکر باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح ایران به تهران سفر و پس از آن نیز «رانا تنویر حسین» وزیر تولیدات دفاعی پاکستان به تهران سفر کرد.
'اسحاق جهانگیری' معاون اول رییس جمهوری در تهران در دیدار با وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان دو کشور دوست و همسایه با مشترکات تاریخی، فرهنگی، جغرافیایی و دینی هستند، گفت: تهران برای گسترش مناسبات خود با اسلام آباد هیچ محدودیتی قائل نیست.
نیروی دریایی ارتش ایران و پاکستان در همکاری های دوجانبه سابقه طولانی دارند.
آساق*274**1663**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی